Czerwiec

Masakra, egzaminy –  8, o trzy więcej niż w semestrze zimowym, do tego kolokwia. Ale teraz podchodzę do wszystkiego na zimno, spokojnie i bez emocji. Nie ma się co spalać i załamywać rączek. Mogę, nie bez satysfakcji, powiedzieć że szare komórki znowu przyzwyczaiły się do przyswajania skondensowanej wiedzy. Zauważyłem, że „opanowywanie” materiału, przychodzi mi coraz łatwiej. Ostatnio zaskoczyłem siebie rozwiązując na ćwiczeniach samodzielnie przy tablicy zadanie z funkcji dwóch zmiennych. Ktoś może się uśmiechać pod nosem, ale spróbujcie będąc humanistami przebić się przez całki, różniczki, zmienne…, teraz przez macierze. W każdym razie jako dowód na to, że można, stawiam siebie i wcale nie ukrywam, że włożyłem w to dużo wysiłku i samozaparcia, ale w ostatecznym rozrachunku uznaję moje przygody z matematyką za bardzo ciekawe, a dotychczasowe rezultaty za satysfakcjonujące… Tutaj taka mała dygresja… (można się śmiać) – spędzam nad matematyką przynajmniej godzinę dziennie, czasami więcej, przeważnie wieczorem, kiedy mam więcej czasu dla siebie – zauważyłem, że od jakiegoś czasu pamiętam swoje sny i co dziwne są to sny, które wyglądają jak filmy fantasy – smoki, rycerze, krasnoludy, elfy, wróżki i takie tam, wszystko bardzo realistyczne i kolorowe. Wiem, że to absurdalne i pewnie nie ma żadnego związku, ale jakoś tak mi się skojarzyło. A może jest coś na rzeczy? Ktoś to potrafi wytłumaczyć?

Odpowiedzi: 2 to “Czerwiec”

  1. blogali Says:

    Cześć Lizzardo!🙂

    Może się „Avatara” naoglądałeś?😉 Czytam Cię en masse, bo już bardzo dawno tu nie byłam, a myślałam, że zamknąłeś bloga. Gratuluję! I wyznaję, że ta archiwistyka to mnie OGROMNIE zainteresowała.
    A nazywanie rówieśników wapniakami jest … niesprawiedliwe…😉

    Serdecznie i z najlepszymi życzeniami.🙂

  2. lizzardo Says:

    Cześć Alu!

    To chyba jednak nie Avatar😉. Niestety z archiwistyki musiałem zrezygnować. Studiuję logistykę.
    Przepraszam za tych wapniaków🙂. Poprawię się.
    Również wszystkiego najlepszego🙂

Skomentuj

