Łysiak, Korporacja i Rispolept

Uff, w końcu chwila oddechu. Powoli zaczyna się klarować sytuacja, zapisałem się na pierwszy rok. Teraz tylko czekać na wieści z Uniwerku, czy będą jeszcze chcieli takiego starego pryka. W tak zwanym międzyczasie, kończę kurs, a właściwie dwa kursy – obydwa z egzaminami państwowymi i stwierdzam, choć to może zabrzmi trywialnie, że na masaż szarych komórek nigdy nie jest za późno. Z książek, które ostatnio powaliły mnie na kolana, to „Rzeczpospolita Kłamców Salon” Waldemara Łysiaka i „Poczet Cesarzy Rzymskich” Aleksandra Krawczuka. Nota bene Łysiak również i profesora Krawczuka chłoszcze w swojej książce. Jako, że lubię poznawać świat z każdego punktu widzenia, mogę powiedzieć, że zarówno jedna jak i druga pozycja mnie zafascynowały, do tego stopnia, że na półeczce już znalazł się Salon2 oraz Konstantyn Wielki.

Przy okazji w Salonie, znalazłem fragment, który sprawił, że zrozumiałem dlaczego nie wytrzymuję w dużych firmach. W skrócie chodzi o film „The Corporation” z 2004 roku i o jego recenzję w „The Economist” –

„Konkluzja filmu jest jednoznaczna – jeśli potraktować korporację jako osobę, jest to jednostka klinicznie obłąkana. Gdybyśmy mieli do czynienia z prawdziwym człowiekiem, należałoby go leczyć w szpitalu.”

Cytat ze strony 52 – Waldemar Łysiak „Rzeczpospolita Kłamców Salon”.

Wiem, że książka jest o czym innym, ale czasem tak jest, że w zupełnie niespodziewanym miejscu znajduje się zamknięte w słowa innych własne przemyślenia. Dlatego wychodzę z założenia, że warto czytać wszystko.

Małemu zaczęliśmy podawać Rispolept. Różne rzeczy o tym słyszałem, na razie obserwujemy. Przed podaniem, przeczytałem ulotkę i zjeżył mi się włos na głowie, ale skoro lekarz zapisał… Jeśli miałby ktoś jakieś dowiadczenia, to proszę zostawić linijkę albo dwie pod wpisem.

Odpowiedzi: 2 to “Łysiak, Korporacja i Rispolept”

  1. erzebet Says:

    Zdrowych i spokojnych Świąt życzę🙂

  2. froasia Says:

    Ale czy Ty nam już tutaj mówiłeś co będziesz studiował w końcu? Na Uniwerku??? mamo😉

Skomentuj

