Tao Kubusia Puchatka

Właśnie sobie przypominam, dlaczego w naszym liceum ta książka przechodziła, źle – była wyrywana z rąk do rąk, ledwie czytający skończył ostatnią linijkę tekstu. Nie mogę powiedzieć, czy ta książka wywarła jakikolwiek wpływ na moje życie, tak samo jak nie mogę powiedzieć czy w jakikolwiek wpłynęła na mnie lektura „Wilka Stepowego” albo „Siddharthy” albo „Buszującego w zbożu”. Nie zostałem taoistą ani buddystą ani nawet buntownikiem. Nie mam zielonego pojęcia, czy wykład taoizmu z punktu widzenia Kubusia Puchatka miał na mnie kiedykolwiek jakikolwiek wpływ, ale wiem że świetnie się teraz bawiłem czytając tę książkę i wszystkim ją polecam.

Skomentuj

