Minus 10 w Rio

No cymes znalazłem!🙂 Według opisu jest to nagranie z 1983 roku. Normalnie kocham YT🙂. Froasiu – Prosisz masz.

Odpowiedzi: 4 to “Minus 10 w Rio”

  1. froasia Says:

    „Dziecko ma rok, długie włosy i wzrok
    pokerzysty gdy zakłada blef” :)))))))
    Popłakałam się, nie słyszałam tego chyba z 15 lat … a może i z 20. Dzięki!

  2. lizzardo Says:

    Nie ma sprawy :-)))) Ale szukając tego znalazłem wiele innych perełek na YT, dopiero, co skończyłem oglądać (po raz chyba ósmy) teledysk do „Na falochronie” Emigrantów. Szkoda, że taki krótki.

  3. froasia Says:

    A ja urządziłam sobie wieczór z Lady Pank i przesłuchałam z 15 ich hitów sprzed lat, Boże, jakie to były piękne czasy😉

  4. lizzardo Says:

    😉

Skomentuj

