Happy New Year

Siedzę sobie teraz z kubkiem naparu z owocu kopru włoskiego, ból głowy już minął i wracam od czasu do czasu do lektury Imperium. Chciałbym skończyć tę książkę, zanim skończy się 1 stycznia, aby w nowym roku móc przeczytać „od deski do deski” wiele fascynujących książek. Staram się podsumować miniony rok, ale chyba nie warto się już odwracać. Po co? Powiem tylko, że zaczynałem ten rok 1500 kilometrów od Polski, myślałem, że to jest moje Xanadu, ale okazało się, że Xanadu jest nad Wisłą, choć pokraczne, frustrujące i czasem przygnębiające. Jest też miejscem dla mnie, gdzie jednak mimo wszystko zdarzają się drobne radości, małe sukcesy i poczuć można smak życia.

Zobaczymy jaki będzie 2009 rok. Niebawem pokuszę się o podsumowanie 2008.

W każdym razie – Wszystkim, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Wejdźmy w niego mimo wszystko z uśmiechem.🙂

P.S.: Jah, dzięki za impuls🙂.

P.S.: Strasznie zaniedbałem tego bloga, niedługo porządki:-)

Odpowiedzi: 3 to “Happy New Year”

  1. cwirek Says:

    a ja życzę śmiechu, nie tylko uśmiechu, miło, że wróciłeś

  2. froasia Says:

    Xanadu, i Tobie życzę absolutnie znakomitego roku. Niech będzie pamiętny w dobre wydarzenia!

  3. lizzardo Says:

    Ćwirku, Froasia Dziękuję🙂

Skomentuj

