Cyndi

Od tego się zaczęło:

Jesli ktoś cierpiał na bezsenność, to wie o czym ta Pani śpiewa:

Tak na marginesie, trzeba nie przespać kilku nocy, żeby zobaczyć prawdziwe kolory:

Niestety, nie znalazłem mojej ulubionej „I don’t want to be yor friend”

Odpowiedzi: 7 to “Cyndi”

  1. Muzyka » Blog Archive » Cyndi Says:

    […] Original post by lizzardo […]

  2. cito1 Says:

    Pozdrawiam czarnego🙂

  3. jah Says:

    dawno tego klipu nie widziałem…. super

  4. joe Says:

    :-))) miło jej posłuchać

  5. surfinia Says:

    zawsze lubiłam Cindy🙂

    Lizz
    wykasuj poprzedni mój komentarz,proszę, bo mi się inny adres zaczepił ale zanim go dokończyłam-wysłałam,bez sensu mi się przycisnęło🙂

  6. surfinia Says:

    samo się wykasowało🙂

  7. takajedna_ja Says:

    zgubiłam Twój alternatywny adres!! ratunku !

Skomentuj

