4400

Właśnie skończyłem oglądać piąty odcinek sezonu drugiego, dzisiaj o 2.30 nad ranem, mój odtwarzacz wypluł ostatni odcinek sezonu pierwszego. Mam cztery sezony do obejrzenia, przez weekend. Zrobiłem zapasy – nie odwodnię się😉 . Kiedyś Su zaraziła mnie tym serialem, ale nie miałem okazji obejrzeć wszystkich odcinków. Teraz Su zamknęla bloga, więc nie mogę jej podziękować, ale może zajrzy. Dziękuję Su. Teraz wracam do oglądania, weekend szybko mija🙂

Update – 22.36 czasu polskiego. Sobota. Kończę oglądać sezon drugi. Krótka rozmowa na GG utwierdziła mnie w przekonaniu, że kto raz pozna Daleki Wschód nie otrząśnie się z niego nigdy. Jeśli dam radę wkrótce kolejny update.

Update 2 – 1.35 czasu polskiego – NIEDZIELA – SEZON 3 odcinek 2. Idę spać. Chyba będę musiał zacząć nosić okulary🙂

Niedziela 10.50 – po ostatnim update padłem jak zestrzelony bocian. Musze dać odpocząć gałkom ocznym, bo już chciały sobie iść pograć w ping – ponga. Teraz kawa, śniadanie, krótki spacer i wracam do wlepiania wzroku w ekran. cieszę się, że 4400 nie ma objętości Mody na sukces😉

Niedziela 14.07 – no i sie skończył weekendowy maraton 4400… Telefon z pracy. Nocny dyżur. Ale co obejrzałem to moje🙂

Skomentuj

