Popołudnie (a może i noc) z Flockiem

Chwilowo jestem wniebowzięty🙂 Zainstalowałem flocka i dodaję, aktualizuję, rozgryzam i subskrybuję🙂

Jah – Dzięki serdeczne, ależ to potężne urządzenie🙂

Odpowiedzi: 6 to “Popołudnie (a może i noc) z Flockiem”

  1. froasia Says:

    Chyba nie jestem trendy, nie wiem co to Flock …😦

  2. lizzardo Says:

    Froasiu – Flock, to przeglądarka internetowa, tak jak IE czy Firefox🙂

  3. jah Says:

    korzystam i jestem baaardzo zadowolony. Szybka i nie zajmuje tyle pamięci, firefox

  4. lizzardo Says:

    jah – a co najważniejsze masz wszystko pod ręką🙂 Niesamowite, jestem pod wrażeniem, nawet coś w rodzaju bloxera jest😉

  5. pajeczaki Says:

    pozdrawiam z Flocka😉 to byla milosc od pierwszego wejrzenia.

  6. lizzardo Says:

    pajeczaki🙂

Skomentuj

