Druga Irlandia, ale… Północna

Miałem dzisiaj okazję obejrzeć wiadomości, na kilku kanałach polskiej telewizji. Nie dosyć, że od jakiegoś czasu samopoczucie mam kiepskie, to po obejrzeniu takiej dawki „njusów” dodatkowo skoczyło mi ciśnienie. Wypadłem trochę z obiegu a tu proszę – celnicy strajkują, tiry stoją, chcą blokować, pielęgniarki odchodzą od łóżek pacjentów, Premier wygląda jakby dostał lewatywę, skazują chłopaka w Exeter na podwójne dożywocie, bo jakaś raszpla sobie coś ubzdurała, a na ławie przysięgłych siedział tuzin wychowanych na kaszlących indykach półanalfabetów. Jak tak dalej pójdzie, to faktycznie będziemy mieć Irlandię – Północną.
Nie mam najmniejszego zamiaru się wypierać, że głosowałem na ten Rząd. Ale już wiem, że Donald Tusk, nigdy nie będzie Tony Blairem, wariant „drugiego czegośtam” w Polsce się nigdy nie sprawdzał i sprawdzać się nie będzie. Wiem, że niektórzy potrafią żyć tylko miłością, ale nie wszyscy.
Nie potępiam ani celników, ani pielęgniarek, ani kolejarzy, nie mam pretensji do nauczycieli. Chyba już nikt nie liczy na to, że da się Polaków trzymać pod kloszem. Ludzie jeżdżą po Europie i po Świecie, porównują, wyciągają wnioski, już mają dosyć słów – „poczekajcie rok, dwa będzie lepiej”. Ludzie mają już dosyć zaciskania pasa i zębów. Dzisiaj patrzyłem na Tuska ze smutkiem, kiedy prawie ze łzami w oczach wypowiadał się dla stacji telewizyjnych i przygasała w jego oczach miłość do całego świata. Pięknie się ten rok zaczyna – przynajmniej trochę rozrywki dostarczyli Pitera i Frasyniuk.

Odpowiedzi: 4 to “Druga Irlandia, ale… Północna”

  1. kilogram13 Says:

    czy mozna poznac motywy (szczere si possible) glosowania na PO ?

    dziekuje
    K

  2. lizzardo Says:

    LiD za czerwony, PiS za czarny, LPR poza skalą.

  3. lavinka Says:

    Od lat naród nabiera się na kiełbasę wyborczą…. i oto efekty…

  4. lizzardo Says:

    lavinka – Polacy chcą zmian na lepsze, ale nie za rok, dwa, dwadzieścia pięć lat. To ma być już, zaraz, a tak się niestety nie da.

Skomentuj

