F84

Wychodzę z założenia, że inni mają większe problemy i staram się unikać poruszania tematów osobistych na blogu. Dzisiaj jednak czuję się przygnieciony, czuję się jak mucha rozpłaszczona kapciem na szybie. Nie mam się, do kogo wygadać, więc wybaczcie. Nigdy nie sądziłem, że będę szperał na blogu konstruktorki w poszukiwaniu rozwiązania własnych problemów. Traktowałem wizyty tam raczej jako, doping współuczestniczki w emigracji, kobiety, która oprócz walki z problemami życia na obczyźnie, dzielnie walczy z autyzmem synka. Ot, taka ciekawostka – trzymanie kciuków i takie tam bzdety. Postronny obserwator – na obczyźnie, obserwuje jak inni sobie radzą.

Dzisiejszy telefon od Połowicy wywrócił wszystko do góry nogami. Wywrócił cały świat, walnął jak obuchem w czerep. Piranię młodszą zdiagnozowano jako dziecko autystyczne. Z chaotycznej relacji Połowicy wywnioskowałem, że to wariant atypowy autyzmu. W piątek kolejna konsultacja psychologiczna.

link: http://www.synapsis.waw.pl/index.php/content/view/128/160/

P.S.:
Jeśli kiedykolwiek, ktokolwiek zaproponuje mi jeszcze raz usługę internetetową, choćby w minimalnym stopniu związaną z T-Mobile, zostanie w sposób szkaradny obrzucony inwektywami, a może nawet pobity do nieprzytomności. Normalnie chyba zacznę publicznie rzucać mięsem.

Odpowiedzi: 8 to “F84”

  1. cwirek Says:

    psycholodzy często nadinterpretują, lepiej skonsultować u kolejnego, wiem to z własnego doświadczenia. Tyle diagnoz ile diagnostów, sama diagnozuję i spotykam różne baboki postawione przez moich kolegów po fachu
    pozdrawiam

  2. lizzardo Says:

    Ćwirku dziękuję🙂

  3. konstruktorka Says:

    Lizzardo
    Bede swinia ale sprawa jest powazna
    1. Ja nie moglam uwierzys ze Wladek ma autyzm miotalam sie 2 lata pomiedzy diagnozami tak lub nie
    2. Zapisz na rehabilitacje
    3. Moge zadzwonic do polowicy albo napisz do mnie to dam namiary na wszystkich specjalistow z Polski z jakimi mielismy do czynienia

  4. konstruktorka Says:

    Calus dla Pirani i polowicy

  5. patekku Says:

    Znasz bloga reiwsz.blox.pl ? Polecam.
    I sugeruję kilka konsultacji u kilku specjalistów, bo wiesz jak to bywa…
    Ściskam mocno!

  6. lizzardo Says:

    konstruktorka – wysłałem maila, dziękuję za wsparcie. Pozdrowienia dla Was.

    Patteku – zaglądam do Reiwsz od czasu do czasu. Mały ma jutro kolejne konsultacje. Rehabilitacja na pewno.

  7. derr Says:

    heh. to ja teraz sie ciebie boje. ale! mnie wszystko bryka – zero problemow.

  8. lizzardo Says:

    derr – już nie mam siły i nerwów chodzić do T-Mobila, wiesz co mi ostatnio powiedzieli, że nie mogą wymienić na inny model, bo im Nokia nie pozwala… Spoko, Ciebie obejmuje amnestia🙂

Skomentuj

