Przedpołudnie

Rozpoczynanie pracy w środku dnia ma swoje dobre strony, można się pobyczyć i spokojnie nadrobić zaległości, na przykład w korespondencji czy po prostu wyspać się porządnie. Pozwoliłem sobie dzisiaj na komfort i pospałem jakieś dwie godzinki dłużej niż zwykle, zaparzyłem kawę i wrzuciłem do odtwarzacza wszystkie możliwe płyty Milesa Davisa, które mam na twardym dysku. Za oknem, po tylu dniach ciemności znowu świeci słońce, co w przypadku Wyspy jest niezaprzeczalnym powodem do radości. Guzik już przyszyty, rezerwowa szpulka w „bagażu podręcznym”, a kawa już prawie wypita.

Zupełnie z innej beczki, od czasu zainstalowania Firefoxa w końcu wiem jak naprawdę wyglądają niektóre strony. Zastanawiam się jeszcze, nad pluginami, ale to pewnie jeszcze trochę potrwa. W każdym razie, póki co, jestem zadowolony z lisa.

Odpowiedzi: 11 to “Przedpołudnie”

  1. cwirek Says:

    zazdroszcze tego dnia rozpoczynanego w środku, mój zaczyna się o 6 rano kubkiem kawy przed lustrem

  2. lizzardo Says:

    Cwirek – mnie też się zdarza, zaczynać o 6 rano🙂

  3. jah Says:

    trochę promocji nie zawadzi: spróbuj flocka… ma ciekawe pluginy wielce pomoce dla blogerów🙂

  4. lizzardo Says:

    Jah – dzięki za podpowiedź – flock wyląda imponująco🙂 Z dodoatków do foxa, używam teraz Rovera… możliwość oglądania kilku lub kilkunastu blogów na raz jest nieoceniona :-))))

  5. derr Says:

    a jak mowilem rok temu to wierzyc nie chciales. hehe.. to teraz kolejna podpowiedz. safari na macu z 22″ monitorkiem. cos pieknego.

  6. kasiadean Says:

    hello, u nas tez wczoraj swiecilo slonce! dla odminay! i o wiele lepiej sie choruje!:-) dzis z koleji obejrzalam wszystkie poranne programy BBC o sprzedazy domow i remontach! tez mam firefoxa i dzieki temu moge sprawdzac poczte na gazecie i facebook na pracowniczym laptopie!:-)

  7. lavinka Says:

    Za długie spanie ma też małe minusy. Czasem kończy się bólem głowy w okolicy południa. Choż w zasadzie zawsze zaczynam funkcjonować w okolicy 10-11. Nawet jak wstanę wcześniej to jestem nieprzytomna. Za to pracuję nieraz i do 22 a czasem i do 2 w nocy jak trzeba. Ale jestem w domu, moę sobie robić i robie połgodzinne przerwy. Czasem też wychodzę na dłuzej na dwór(na 2,3 godziny). Praca 8 godzin bez przerwy wykańcza mnie bardziej. Ale to chyba bardzo indywidualna sprawa.

  8. ommanipemehung Says:

    yhm, lis to fajny zwierz. tez jestem zadowolona. niestety przestal mi dzialac plug-in pogodowy i jakos nie moge nigdzie znalezc uaktualnienia. ktos wie?
    a co do zaczynania dnia w poludnie – jako stworzenie ktore nawet bez budzika otwiera oczy najpozniej punkt szosta (bez wzgledu na dzien tygodnia), chyba jednak wole zaczynac jak najwczesniej…

  9. lizzardo Says:

    O rany ilu gości🙂 :

    DERR – no dobra znowu wyszło na Twoje🙂 Jakoś do Maca się nie mogę przekonać🙂 Odezwij się, bo notes też mi wcięło.

    Kasia – Nie pamiętam, kiedy ostatni raz oglądałem telewizję🙂 Chorujesz? Wracaj szybko do zdrowia🙂

    Lavinka – Witam serdecznie🙂 Fakt minusy są, szczerze mówiąc wolę zaczynać dzień o 6 rano, nawet jeśli mam być na nogach do późna w nocy.

    Ommanipememhung – mogę się zwracać do Ciebie Deszczowa Dziewczynko ?🙂 Z tego co widziałem jest nowa wersja, może odinstaluj tę wersję, którą masz, i ściągnij nową. Tego wstawnia bez budzika to zazdroszczę🙂

  10. ommanipemehung Says:

    mozesz nazywac mnie jak chcesz pod warunkiem ze cenzuralnie…;) Inni uzytkownicy blogosfery wolaja na mnie najczesciej OMPH (skrot od om mani peme hung) albo MAK, ale wybor nalezy do Ciebie. a z rady skorzystam, mimo ze juz raz ladowalam pewna „nowa” wersje i nie za bardzo wypalilo. zobaczymy….

  11. lizzardo Says:

    OMPH –🙂 zawsze cenzuralnie i zawsze w pozytywnym kontekście, ale skorzystam ze skrótu🙂

Skomentuj

