Kundun

W pewnym momencie filmu Kundun – Dalajlama mówi: „Zabrali nam nawet ciszę”. Ma oczywiście na myśli chińskie pieśni rewolucyjne puszczane przez megafon, po wkroczeniu Chińczyków do Tybetu. Osobiście polecam gorąco ten film, dopiero co, go wczoraj obejrzałem. Mi też ktoś zabrał dzisiaj ciszę, od mniej więcej godziny słyszę za oknem młot pneumatyczny, a ponieważ pada karetki pogotowia jeżdżą jak szalone. Taaa, no to się kurza morda nowy tydzień zaczął i po co mi mormoński budzik?

Odpowiedzi: 6 to “Kundun”

  1. 4wymiar Says:

    nie narzekaj, bo Twoja cisza wróci – u mnie tak wieje, że własnych myśli nie słyszę! Latają beczki z pobliskiej fabryki keczupu a jak szłam dziś do sklepu to mi szalik, na 4 razy zawiązany, porwał ten cholerny, irlandzki wiatr! Musze TV przygłaśniać, żeby słyszeć co mówią😉
    Pozdrawiam🙂

  2. harry122 Says:

    Oglądałem. Świetny film!! A wręcz genialny!!! Również polecam, a ja wybredna świnia jestem :))

  3. lizzardo Says:

    4wymiar – wieje od Ire oj wieje, może nie aż tak żeby beczki latały, ale gałęzie się gną🙂 Ale wolę kiedy wieje niż padają poziome deszcze:-) Pozdrawiam również🙂

    Harry – Zgadzam się film jest genialny i ten Mao, przy którym Dalajlama wyglądał jak karzełek🙂

  4. 4wymiar Says:

    aście mi smaka na filma narobili, chłopaki🙂
    lizzardo> deszcz w poziomie? phi – pojedź do Cork: tam woda do góry płynie w czasie deszczu i po deszczu – tak wieje! Nie narzekam – tu jest pięęęknie [psia mać] [[można u /ciebie powiedzieć „psia mać”?]]

  5. lizzardo Says:

    4wymiar – koniecznie trzeba zobaczyć🙂 He, zastanowie się, czy nie dać ci dyspensy🙂, po tym wyczynie na schodach :-)))))

  6. 4wymiar Says:

    powiedz tylko ‚słowo’, a bedzie mój język za zębami na przyszłość🙂
    Jam dziś taka dziwnie podniecona – może to z powodu dnia babci ;))))
    Dobranoc

Skomentuj

