Paliło się czyli ognisty lis

Początek roku w Newport rozpoczął się ogniście, kilka dni temu mieliśmy pożar. Z nami, czyli Polakami w roli głównej. Teraz Brytyjczycy w końcu dowiedzą się, ile osób może się zmieścić na metrze kwadratowym lokalu mieszkalnego. 16 osób zostało ewakuowanych (głównie Polacy) z trzypiętrowego budynku. Policja podejrzewa podpalenie. Na szczęście nikt nie zginął. Może najwyższy czas zawiązać jakąś Samoobronę na obczyźnie?

W końcu u naszych Kurdów, oprócz przyśpieszonej wymiany językowej – my uczymy się arabskiego, oni polskiego a wspólnie angielskiego, można otrzymać bezpłatnie aż trzy polskie pisma – Gońca, Coolturę i Polcaster.

Aktualnie nie mam zbyt wiele czasu na bloga, tonę w podręcznikach. Archipelag Gułag jest tak fascynujący, że nawet przyjazna i rodzinna atmosfera WordPressa nie jest w stanie oderwać mnie od nauki i lektury.

Właśnie z przerażeniem stwierdziłem, że podczas pobytu w Polsce zżarło mi wszystkie ważne numery z telefonu. Gdzie jest ten cholerny notes?

No to na tyle…

Zmieniłem IE na Firefoxa – niebo a ziemia🙂

Skomentuj

