Gossip

Czy pisałem już kiedyś, że uwielbiam słuchać BBC Radio 1? Pisałem, ale pewnie w starym blogu🙂
Dzisiaj wpadła mi w ręce płyta Radio 1 Established 1967, a tam taka perełka, poznajecie?:

i wiele innych…

Odpowiedzi: 5 to “Gossip”

  1. Muzyka » Blog Archive » Gossip Says:

    […] Original post by lizzardo […]

  2. Muzyka » Archivio Blog » Gossip Says:

    […] Original post by lizzardo […]

  3. joe Says:

    🙂 nie.

    wszystkiego Dobrego w Nowym Roku, Emigrancie

  4. jah Says:

    też mam słabość do bbc , tak w ogóle to pasjami słucham przed snem, żeby podreperować angielski… dobra metoda

  5. lizzardo Says:

    joe – też miałem problem z rozpoznaniem🙂 Dla Ciebie również wszystkiego Naj w Nowym Roku Kobieto z Wolnego Miasta🙂

    jah – mnie się marzy taka Jedynka🙂

Skomentuj

