It’s been a very long day…

Bardo dzisiaj chciałem, żeby ze śniegu padającego w Poznaniu rozkręciła się śnieżyca, ale nic z tego nie wyszło i lotu nie odwołali. W każdym razie mogę powiedzieć, że to był bardzo długi dzień. Z lotniska niemalże prosto do pracy. Jednak Nowy Rok trzeba rozpocząć, a już wiem, że będzie to rok ciężkiej pracy. Co prawda jedynym noworocznym postanowieniem jest – w moim przypadku nie podejmowanie noworocznych zobowiązań, ale pewne ważne decyzje już zapadły i raczej są nie odwracalne. Mogę powiedzieć z czystym sumieniem, że przestałem się bać Polski i jest to zupełnie inny kraj niż ten, który opuszczałem kilka lat temu. Co prawda jest jeszcze kilka spraw, które mnie strasznie irytują ale miałem, wbrew pozorom dużo czasu na przemyślenia i sądzę, że tym razem nie zrobię niczego pochopnie.
Zanim skończę, bo dzień zacząłem dzisiaj o 3 w nocy, a chciałbym przynajmniej zerknąć, co u innych słychać, dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądali podczas mojej nieobecności.

Odpowiedzi: 6 to “It’s been a very long day…”

  1. k_iza23 Says:

    Świąteczna piosenka była piękna, puszczam ją sobie na „nastrój”. Pozdrawiam, i czyżby myślisz o powrocie…

  2. marga Says:

    tez nie robia zadnych podsumowan, rozlicze, ani postanowien, co bedzie, to bedzie i juz🙂

  3. cwirek Says:

    Pozdrowienia w nowym roku, miło, że wróciłeś. przydał się w Polsce szalik? Ja odwiedziłam piękną Słowację i odświeżyłam narty.

  4. Robert Says:

    Szczęśliwego Nowego Roku ! Polska się zmienia, ale jeszcze zbyt powoli…

  5. surfinia Says:

    wiele w Twoich słowach wyczuwam pozytywnych treści! Pozdrawiam Cię w NOwym Roku-oby był dobry i szcęśliwy:)

  6. lizzardo Says:

    k_iza –🙂 nie daj się, jeszcze chwilę mi to zajmie🙂

    marga – i tak jest najlepiej🙂

    cwirek – bardzo się przydał🙂

    Robert – faktycznie zbyt wolno, ale ważne że się zmienia.

    surfinia –😉

Skomentuj

