Który jest Pink?

Humor poprawia mi się z dnia na dzień, natomiast ze zdrowiem nieco gorzej, ale składam to na karb zmęczenia. W pracy następuje powolne hamowanie i teraz bardziej obijam się, symulując poszukiwanie jakiegoś zajęcia.

Za oknem mrozi, przestało padać i to może też jest przyczyna poprawy nastroju.

W końcu mogę sobie poszperać w charity shopach, księgarniach i necie w poszukiwaniu ciekawych rzeczy. 

Na pewno w najbliższym czasie na mojej półce znajdzie się książka Anny Politkowskiej A Russaian Diary, zaliczona do najciekawszych książek non-fiction 2007 roku oraz The Slave Ship Marcusa Redikera. Miałem okazje czytać fragmenty i bardzo mnie zainteresowały. 

Dzisiaj z racji luźniejszego dnia, spędziliśmy większość czasu w pracy na luźnych dyskusjach. O mało nie spadłem z krzesła, gdy dowiedziałem się, że jeden z moich szefów jest gitarzystą zespołu Budgie, mało tego o mało nie został gitarzystą The  Who, ale odrzucił propozycję. Swoją drogą, mam zaproszenie na koncert do klubu, w którym muzycy Budgie koncertują od czasu do czasu. Podyskutowaliśmy też dzisiaj sobie o innych muzykach, Davidzie Bowie, Eltonie Johnie i Pink Floyd. Co do tego ostatniego, doszliśmy do wspólnego wniosku, że żaden z naszej piątki, która uczestniczyła w dyskusji, nie do końca kuma, o co tak naprawdę chodzi w The Wall.

 Przy okazji dostałem potężnego klapsa w ucho, kiedy przyznałem się, że trzy lata temu, szkoda mi było wydać dwa funty na pierwszy winylowy longplay The Police z autografami wszystkich muzyków na okładce. Też sobie tego nie mogę darować.

Ponieważ za oknami zimno, dzisiaj proponuję wycieczkę w cieplejsze miejsce razem z Pink Floyd🙂


Odpowiedzi: 7 to “Który jest Pink?”

  1. Muzyka » Blog Archive » Który jest Pink? Says:

    […] Original post by lizzardo […]

  2. 4wymiar Says:

    Za mała byłam jak pierwszy raz zobaczyłam The Wall – przeraziła mnie na wieki😉
    Ciekawa zdaje się ta pozycja – Russian Diary. Może sama poszukam jak wrócę z urlopu świątecznego.
    PS. czarity to dla mnie dobrodziejstwo i największa kopalnia „radości” jakiej doświadczyłam za granicą😉
    Pozdrawiam

  3. lizzardo Says:

    4wymiar – dlatego właśnie bardziej lubię słuchać niż oglądać The Wall
    Sądząc z fragmentów bardzo ciekawa książka
    Czar charity🙂

  4. socjopatyczna_malkontentka Says:

    Za to Police też masz ode mnie w ucho😉

  5. lizzardo Says:

    Socjo –🙂

  6. cwirek Says:

    Szkoda tego Police, wczoraj kupiłam bilety na ich koncert w Chorzowie. Wczesniej byłam tam na Genesis i Red Hotach. Genesis pełen odjazd 3 godziny euforii w strugach deszczu z efektami specjalnymi w postaci błyskawic – dwie burze spotkaly sie nad Chorzowem.Wiara stala jak zauroczona, Phil i zespól byli rewelacyjni, a deszcz przestał padać w momencie zakończenia koncertu. Najlepszy koncert w moim zyciu.

  7. Muzyka » Blog Archive » KtĂłry jest Pink? Says:

    […] Original post by lizzardo […]

Skomentuj

