Led Zeppelin i przeczesywanie netu

 Dzisiaj smutny dzień dla prawie 2 (20?) milionów fanów Led Zeppelin i dzień tryumfu dla 18 tysięcy szczęśliwców zgromadzonych na O2 Arena w Londynie. Przeczesałem dzisiaj net, żeby znaleźć informację o ewentualnej transmisji koncertu, ale niestety cisza.Mam nadzieję, że dzisiejszy koncert zostanie zarejestrowany i wyemitowany. Okazało się, że pracuje ze mną jeszcze kilku fanów LZ. Słuchałem dzisiaj opowieści o koncercie z lat 70, którego jeden z nich był uczestnikiem.Po długiej dyskusji doszliśmy do wniosku, że presja fanów będzie tak wielka, że:

  1. Któraś z telewizji muzycznych wykupi prawa do emisji – będzie to jednak telewizja płatna w stylu Sky
  2. Koncert ukaże się na DVD lub jako CD live
  3. Kilka godzin po koncercie będzie można obejrzeć filmiki na You Tubie
  4. Zeppelini rozpoczną światowe tournee

   

P.S.: Viera trochę mną zakręciła, bo dzisiaj jak byk stoi zrówno w Metro jak i w The Sun 20 milionów fanów zarezerwowała bilety na ten koncert. Przy okazji na stronę Zeppów zanotowano około 1 Miliarda wejść, od czasu ogłoszenia daty koncertu.

No proszę, ale żeby nikt nie miał wątpliwości i tak wierzę bardziej Vierze niż The Sun🙂

Odpowiedzi: 4 to “Led Zeppelin i przeczesywanie netu”

  1. vierablu Says:

    A ja ten koncert mialam pod samymi oknami… Ech…
    Skad te 20 milionow? W tv powiedzieli, ze milion ludzi chcialo kupic bilety.

  2. Muzyka » Blog Archive » Led Zeppelin i przeczesywanie netu Says:

    […] Original post by lizzardo […]

  3. lizzardo Says:

    Viera ops, jedno zero za dużo🙂 Już poprawiam🙂

  4. vierablu Says:

    Ja nie wiem, czy mozna mi az tak wierzyc – zdarza mi sie cos zle uslyszec!
    To zreszta nie ma chyba wielkiego znaczenia, czy liczba chetnych przekraczala 100 czy 1000 razy pojemnosc sali koncertowej. Ona i tak przekracza wszelkien wyobrazenia🙂.

    A najbardziej ucieszylo mnie, w odniesieniu do LZ, gdy moja corka kiedys zobaczywszy ich plyte zapytala ‚to ty lubisz LZ?’ z mina ‚moze jednak, mimo ewidentnych oznak wapniactwa, beda z ciebie ludzie’🙂

Skomentuj

