Wichrowe Wzgórza

Już wiem, że w grudniu wpisy tutaj będą przypominały szwajcarski ser. Dużo dziur, a po 20 grudnia jama. Do przyszłego roku. Niewyróbka z niewydolką. 

Ostatnio nie miałem zbyt wiele czasu, ale muszę nadrobić jedną sprawę, która gryzie moje sumienie. Po idiotycznej wpadce u socjopatycznej_malkontentki postanowiłem, zgodnie z zasadą, że głupota jest siostrą niewiedzy, zrobić coś, aby przynajmniej zredukować u siebie braki wiedzy, albo jak już komentować to na trzeźwo. Ponieważ nie dysponuję biografią Przybyszewskiego, została w Polsce, postanowiłem przypomnieć sobie przynajmniej to:

przybyszewski by lizzardo 

 Mam teraz, oprócz pracy, kilka innych spraw na głowie, więc wybaczcie, że zaglądam do was rzadziej. W każdym razie, szefostwo zniosło bezwzględny zakaz używania Internetu w pracy, więc w miarę możliwości będę podglądał. A propos oglądania tak dzisiaj wyglądało niebo nad Stow Hill, mam nadzieję, że teraz już nikt nie będzie mieć wątpliwości, dlaczego Wichrowe Wzgórza powstały na Wyspach.

 stowhill by lizzardo

P.S.: Zdjęcie jest czarno – białe, ale uwierzcie mi w kolorze niewiele się różniło.

Odpowiedzi: 6 to “Wichrowe Wzgórza”

  1. beaviz Says:

    w Polsce podobnie… szaro, ciemno i jakby zaraz miało się rozpadac…

  2. confiance Says:

    Przybyszewski przy tej depresjogennej pogodzie?
    Absyntu?;)

  3. lizzardo Says:

    Robert – tu tak jest 3/4 roku🙂

    Confiance – na jednym kieliszku by się nie skończyło🙂

  4. Froasia Says:

    uUu … nie wiem, co nawyrabiałeś u Socjo, ale to fajnie, że się mobilizujesz w taki sposób😉

  5. socjopatyczna_malkontentka Says:

    Nic nie narozrabiał, po prostu skrót myślowy, albo coś. A on od razu, taki ambitny…, że wpadka. kierunki mu się pomyliły i tyle. Zachód i wschód. Nie krzyczałam, żeby nie było, że jestem pieniaczka😉

  6. lizzardo Says:

    Froasiu To była pomroczność jasna albo jasność pomroczna, w każdym razie jeśli ktoś się urodził na Kujawach i od pierwszej klasy podstawówki do ostatniej klasy liceum ciągnay był na wycieczki do pewnego Muzeum, to nie może sobie pozwolić na takie lapsusy🙂

    Socjo – mam szczęscie, że masz poczucie humoru🙂

Skomentuj

