A kij im w oko…

O ja cie, obżarłem się jak ruda świnia. Trzy steki wołowe wielkości dłoni Gustlika na kolację to chyba jednak przesada. Ostatni raz próbowałem zostać wegetarianinem w wieku lat dziewiętnastu, nie udało mi się wytrwać zbyt długo w młodzieńczym postanowieniu. Zresztą jak długo można pociągnąć na marchewce i liściach kapusty. Dzisiaj wpis nadliczbowy, bo nie wiem jak będzie w przyszłym tygodniu…, zapowiada się gorąco.

Wiem, że cała Polska żyje ostatnim meczem naszej reprezentacji z Belgią i wcale się temu nie dziwię. Dzisiaj przytomnie przestawiłem antenę na satelitę, z którego mogę odbierać Eurosport i inne głównie niemieckie programy – stąd wcześniejszy wpis. Miałem okazję obejrzeć całe spotkanie od początku do końca. Całą niedzielę przesiedziałem w domu, pomijając chwile, kiedy musiałem wyjść do ogrodu przestawić talerz, teraz ściągam TVN a dzisiaj Kuba Wojewódzki. Za oknem znowu siąpawica. Ale co tam, mam to gdzieś chyba już się przyzwyczaiłem to tej pogody. Niedobrze, jak ja się cholera nie lubię przyzwyczajać.

Dzisiaj mi z „magicznej skrzynki” poelciała ta piosenka, nawet nie wiedziałem, że ją mam na dysku🙂

   

Odpowiedzi: 9 to “A kij im w oko…”

  1. Muzyka » Blog Archive » A kij im w oko… Says:

    […] Original post by lizzardo […]

  2. 4wymiar Says:

    meczu nie mogłam obejrzeć bo akurat nie miałam TV pod ręką, ale sąsiedzi z dołu bardzo głośno dawali do zrozumienia o przebiegu tego spotkania😉
    Nie jestem fanką polskiej piłki nożnej – wolę champions league.
    Pozdrawiam z mroźnej PL

  3. blogali Says:

    Trzy steki and all that cholesterol… Brrrr….😉

  4. lizzardo Says:

    4wymiar – a to takie buty?🙂 Muszę jeszcze miesiąc poczekać🙂

    Ala – I couldn’t resist🙂 Pierwszy raz jadłem steki zrobione a’la schabowy🙂

  5. blogali Says:

    Na miły bÓg – panierowane??? How could you…?😉

  6. lizzardo Says:

    Ala – uhm🙂 Gordon to by mnie w oliwie utopił za takie coś🙂

  7. kasiadean Says:

    no to widze, ze ci te steki musza na zoladku lezec skoro zamilkles na pare dni!🙂 na serio 3 steki pozarles?! Oj wyczyn jakis!🙂

  8. Robert Says:

    E TAM, FACET MUSI JEŚC MIĘCHO😉

  9. lizzardo Says:

    Kasiu – steki pychota😉 Zaraz dam głos🙂 Mówiłem, że będzie gorąco🙂

    Robert – i o to chodzi🙂

Skomentuj

