13

 Dzisiaj bardzo krótko, bo padam. Dzień w skrócie: 

9.00 – Praca

12.00 – Lunch

17.00 – Koniec pracy

17.20 – Wywiadówka u córki znajomych

18.20 – Kolacja u znajomych

21.30 – Powrót

Wydarzenia dnia:

  1. Oficjalne potwierdzenie (na piśmie) urlopu.
  2. Zostałem mianowany starostą Balu Świątecznego
  3. Nauczycielki mnie podrywały i starały się wyłudzić mój numer telefonu.
  4. Piłem whisky z literatki
  5. Mam kila ciekawych książek i nie mam czasu, żeby je czytać.

 Pytania dnia:

1. Dlaczego Kraków nie zasługuje, aby posiadać Metro?

2. Czy za oknem, u kogo słychać już warkot koparek i zgiełk robotników budujących autostrady i stadiony?

3. Dlaczego w TVP straszy jeszcze minister Szczygło i dlaczego dajemy pomiatać naszymi żołnierzami służącymi w Afganistanie?

4. Czy kanony kobiecości wyznacza teraz ilość używanych przez przedstawicielki płci przeciwnej wulgaryzmów, zarówno w wypowiedziach słownych jak i pisemnych?

cat by lizzardo

Kot wpadł w stupor ale przeżył.

Skomentuj

