Jaszczur na łańcuszku

Pytanie Polarnego zmusiło mnie do sięgnięcia głęboko w archiwa mojej internetowej aktywności. Szczerze mówiąc, nie wiem*, dlaczego Lizzardo, ale wiem dokładnie, kiedy. Nicka Lizzardo zacząłem używać dokładnie 4 sierpnia 2001 roku o godzinie 15:27.

lizzardo1 by lizzardo

Skąd taka precyzja? Wtedy właśnie założyłem swoją skrzynkę mailową na portalu Gazety. Wszystko dlatego, że zacząłem aktywnie, nawet bardzo, używać czata. Kto w tamtym okresie wchodził do pokoju rozmów, potwierdzi że to były „Złote Czasy”. Pamiętam tylko niektóre nicki – makabra, fonfa, iskra, gepard, aba, fox – ale było nas znacznie więcej. Ludzie z poczuciem humoru, przyznaję często wrednym, ale tworzący wspólnotę. Nie myślcie sobie, że to było „kółko wzajemnej adoracji”, kłóciliśmy się, wymienialiśmy poglądy – życie tam tętniło. Jakiś czas temu wszedłem tam ponownie i zamarłem z przerażenia – nawet blady cień dawnych czasów nie pozostał. Szkoda.

  lizzardo2 by lizzardo

Z drugiej strony – starając się znaleźć wyjaśnienie, dlaczego – mogę się przyznać, że od niepamiętnych czasów zawsze fascynowały mnie gadziny wszelkiego rodzaju. Przez pewien czas pozostawałem też pod silnym wrażeniem filmu „The Doors”, który tak na marginesie, zaliczam do kategorii filmów „niemożliwy do obejrzenia na trzeźwo”.

lizzardo3 by lizzardo

P.S.: Fot 3.:Tak wyglądam, kiedy ktoś podniesie mi ciśnienie🙂

Pytanie brzmi: Skąd się wziął Twój nick? To teraz trzeba kogoś wyznaczyć:

1. Cito –  bo tak

2. Krasavitza – po starej znajomości

3. Beavis – po nowej znajomości

4. Quaero – bo Ona już wie dlaczego

5. Jah – bo życie pełne jest Perturbacji

P.S. 2.: lizard po angielsku znaczy jaszczurka. Per jaszczurku zwracała się do mnie jedna z moich byłych, twierdziła, że mam tak błyszczące ślepia. Początkowo, chciałem użyć jako nicka słowa w oryginalnej pisowni, ale ktoś był szybszy, a że zawsze miałem skłonności do indywidualizmu dodałem drugie zet i o na końcu. Kiedyś na podobnie zadane pytanie odpowiedziałem: „Nick wziął się z mieszaniny nietuzinkowego poczucia humoru i zamiłowania autora do kultury włoskiej.”🙂

* – po pewnym czasie stwierdzam, że powinno to brzmieć – nie chcę pamiętać dlaczego

Odpowiedzi: 20 to “Jaszczur na łańcuszku”

  1. harry122 Says:

    No ale ja jeszcze chciałbym wiedzieć, co oznacza ten nick? :))) Czyli historia słowotwórstwa nica Lizzardo :)))

  2. barbara Says:

    Very good. Love the big mouth.

  3. harry122 Says:

    Dzięki za PS2 :))

  4. lizzardo Says:

    Hello Barbara🙂 In this post I’ve explained why my nick is lizzardo🙂
    It’s a response for „blog chain”🙂

  5. lizzardo Says:

    Harry – proszę bardzo🙂

  6. cito1 Says:

    Tu napisać?

  7. lizzardo Says:

    Cito – wybór należy do Ciebie🙂

  8. cito1 Says:

    Bo u mnie Marcin gra i dobrze było, żeby jeszcze pograł🙂
    Ja mam nick zlotoslanos🙂 taką mam pocztę na gmail, skype.
    Na FF pisaliśmy sztuki i takie tam trollując mimo moderowania jednoczesnego🙂
    I po oszałamiającym sukcesie Wigilii feministki, założyłam bloga na koncie cito co znaczy szybko, naprędce, by tu przenieść nasze prace zbiorowe🙂
    (1 – bo nie zaakceptowali samego cito)
    Niestety jakoś tak wyszło, że bez odzewu, przytuliłam zatem bloga a on z czasem odciągnął mnie od forum, jak chłoniak wchłonął zlotos, które na pamiątkę czasami daję na czołówkę i tylko stara gwardia jeszcze tak do mnie mówi.

  9. lizzardo Says:

    Cito – gra super i niech gra🙂 Z przyjemnością ustępuję, propaguj bo skubany ma talent. Dzięki za odpowiedź🙂

  10. cito1 Says:

    A jak śpiewa, nie wiem czy słuchałeś, u mnie jest wpis Gniazdo i tam jest jego wokal…

  11. 4wymiar Says:

    kurka, jaki wielki jęzor, jakie wielkie oczy – bardzo jesteś „przystojny” jak podniesie Ci się ciśnienie😉
    Pozdrawiam

  12. cwirek Says:

    Fotka nr 3 the best, przystojniak. zawsze lubiłam jaszczury.
    pozdrawiam
    cwirek

  13. lizzardo Says:

    No to co boicie się trzynastki? :-)))))) Ja nie😉

    Cito siedzę na wrzucie🙂

    4 – nie radzę testować zbyt często🙂

    cwirek – a może się podlinkuj🙂 widziełem już te nożyczki ale nie wiem gdzie🙂

  14. cwirek Says:

    Dyskutowaliśmy o wyższości samolotów i aktokarów, tudzież samochodów w podróżach po świecie i upływie czasu – przychodzi taki wiek, kiedy człowiek staje się zbyt leniwy….

  15. lizzardo Says:

    cwirek – to też ale miałem na myśli WordPress🙂

  16. cito1 Says:

    Lizzardo jak Ci na wrzucie? Musi niewygodnie, nie lepiej na krześle???🙂

  17. lizzardo Says:

    Cito – do siedzenia się wprawdzie nie nadaje, ale dźwięki jakie🙂

  18. Robert Says:

    czemu beavis ? ha, to z powodu, że miałem, mam identyczny śmiech jak bohater popularnej kreskówki… jako jeden z pierwszych (lata ’90) miałem satelitę” i nagrywałem kumplom teledyski na VHS, nazywali to. „przewijane MTV”, możliwe, że i nagrałem parę odcinków „Beavisa i Butt-heada”, ktoś skojarzył z moim skrzeczącym chichotem no i masz🙂 ale nie zawsze byłem beavis… w szkole średniej przezywali mnie „aniołek”, chyba na przekór :))

  19. lizzardo Says:

    Robert – niedawno widziałem powtórkę „Bravis and Buttheadd do America” Aż się łezka w oku kręci na wspomnienie czasów, kiedy nie było żadnych platform a programy „za darmochę” można było oglądać przez satelitę🙂

  20. cito1 Says:

    Przyszłam skopiować opis dla redkeya, który pyta o to samo i dodam, że z tego samego tytułu co cito jest tymczasowo, tymczasem… myślałam, że potem razem zmienimy adres🙂

Skomentuj

