Guy Fawkes

 Listopadowe niebo nad Newport rozświetlają fajerwerki, wszystko na pamiątkę wydarzeń sprzed 400 lat. Zawsze mnie zastanawiał fakt, że inne nacje potrafią świętować nawet najtragiczniejsze wydarzenia stają się pretekstem do zabawy. Zauważyłem, że Brytyjczycy wykorzystują każdą nadarzającą się okazję, aby zadumać się przez chwilę, a potem posiedzieć nad kufelkiem.  

Przez ostatni tydzień byłem odcięty od świata – awaria łącza. Prawie się odzwyczaiłem od sieci. Bardzo ładna jesień zawitała tutaj, ale coś ostatnio nic mi nie sprawia radości. Taka jesienna nostalgia.

Church by lizzardo  

There is a fireworks show in the sky. Everyhing because of 400 years old history known as Gunpowder Plot. November skies over Newport shines by explosions. I was always amazed how other nations can celebrate and even tragic events of their history are good reason to celebrate. I’ve noticed that British can use every possible ocassion to spend some time with friends and a pint in hand. Personally I like it. Last week I was cut off the net – broken modem. I was starting to get used to it. We’ve got very nice Autumn here, but nothing makes me happy lately. Probably it is what they call Autumn nostalgia.

Odpowiedzi: 5 to “Guy Fawkes”

  1. cito1 Says:

    Oj.
    Ci którym nic ostatnio nie sprawia radości łączcie się.
    W kupie siła albowiem.
    Jo pierwsza.
    pzdr

  2. cito1 Says:

    Aczkolwiek posiedzieć na łeweczce z książką w takich okolicznościach przyrody jak na przedstawionym zdjęciu być może by mnie zadowoliło.🙂

  3. lizzardo Says:

    Cito już mi trochę lepiej🙂 faktycznie przydałaby się tam ławeczka🙂

  4. ojarex Says:

    Witam,

    Widze ze nie jestem jedyna osoba ktora lubi popstrykac foty. Z moej strony amatorszczyzna- ale czasem lubie🙂.

    Zapraszam cie na forum mieszkancow newport.
    Mozemy umowic sie kiedy na wspolny plener

    a tak wogole forum tego miasta to jest cos czego brakowalo.

  5. lusia Says:

    ello ziomale

Skomentuj

