Seta

Ktoś mi kiedyś zarzucił i słusznie, że mało piszę o sobie. Zastanawiając się co umieścić w setnym poście na tym blogu, naszło mnie olśnienie! Pewien mój szacowny kolega po piórze, starszy o generację albo dwie stwierdził: „Wy młodzi i to wasze pisanie jest jak teledysk albo reklamówka! Kiedy czytam młodych widzę tylko wzziiit, wzziiit, wzziiit i skok z tematu na temat! Wódka i papirosy, papierosy i wódka, wódka i szybki seks, seks i szybka wódka i gdzieś daleko w tle autobus MZK wypełniony spoconymi Polakami marzącymi o ogrodach Edenu”.

Jeszcze ciągle się łapie na młodzież😉 , więc jeśli ktoś chce dowiedzieć się więcej o mnie i nie zna angielskiego, niech poszuka w płytotece: Perfect „Niewiele Ci mogę dać” albo posłucha tego:

Odpowiedzi: 3 to “Seta”

  1. marga Says:

    no wiesz u mnie kadlub przywiedly, a dusza dalej mlodziezowa, wiec sie tez lapie😉

  2. lizzardo Says:

    Marga, no nie przesadzaj, z tego co widziałem na zdjęciu, to kadłub też niczego sobie🙂

  3. surfinia Says:

    no, lizzardo
    gratuluję sety:)
    czyli co…seta-galareta?;)

    Kadłub-od razu mi pachnie Chmielewską „a reszta kadłuba była w ciemno”:))))))

Skomentuj

