Proud to be Polish…

No i po wyborach. Patrząc dzisiaj tłumy ludzi w Cardiff, czułem się naprawdę dumny z faktu przynależności do tego Narodu.

Wyniki mnie nie zaskoczyły, ale takiej mobilizacji się nie spodziewałem.

Mam tylko nadzieję, że Platforma nie zmarnuje tego olbrzymiego kredytu zaufania, którym obdarzyli ją wyborcy. W przeciwnym razie najbliższym miejscem, gdzie PO będzie mogła uprawiać politykę po kolejnych wyborach będzie Kamczatka, albo stepy środkowo – wschodniej Azji.

Bardzo dobrze się stało, że PiS nie zniknął ze sceny politycznej, jest drugą partią w Sejmie, chociaż teraz zneutralizowaną ale ciągle poważną siłą polityczną. Nie jestem sympatykiem tej partii, ale chcę wierzyć że PiS jako opozycja stanie na wysokości zadania, będzie wymagający, ale nie zacietrzewiony. Niestety, nasz kraj ciągle jeszcze potrzebuje żandarma, a w tej roli ta partia się sprawdziła.  Tyle, że teraz zabrano im pałkę.

Z drugiej strony nasza scena polityczna będzie teraz uboższa o LPR i Samoobronę, ale z tego powodu akurat rozpaczać nie będę.

Idę spać, jutro mam rozmowę.

Odpowiedzi: 4 to “Proud to be Polish…”

  1. vierablu Says:

    No jak rozmowa?

  2. jah Says:

    masz rację, ta mobilizacja była niesamowita.🙂

  3. Robert Says:

    też się cieszę, że wygrała ta partia, a dwóch byłych koalicjantów, no cóż oni nie powinni byc już dwa lata temu.

  4. joe Says:

    ja głosowałam w Londynie. Tam też było baaaaardzo optymistycznie.

Skomentuj

