Karta

Przyszło z dzisiejszą pocztą🙂 :

Odpowiedzi: 10 to “Karta”

  1. ozzi.oz Says:

    (o kurcze, buahahahhaaa)
    … no bo przecież kaczusia taka ładna jest i milusia;)

  2. marga77 Says:

    pieeekne😀

  3. harry122 Says:

    eeee… podwójne zaprzeczenie. Z logicznego punktu widzenia i tak oba zdania są sobie przeciwne. Przy drugiem powinno być tylko jedno nie. :))
    Ale założenie taktyczne prawidłowe :))

  4. harry122 Says:

    rozumiem, że takie wam w Anglii ambasada wydaje??? :))

  5. evita_duarte Says:

    kwa jego mac

  6. lizzardo Says:

    Ozzi –🙂

    Marga – powalające🙂

    Harry – nie ja to wymyśliłem :-))) niestety🙂 Nie tym razem tradycyjnie mailem przyszło z Polski :-))))

    Evita – oj kwa🙂

  7. malka19 Says:

    Dobre! Choć przerażajace w swej wymowie… Mam nadzieję, że po 21.X przynajmniej jednego kwaka- Jareczka- będziemy miec z głowy.

    I strasznie podoba mi się przekleństwo Evity_duarte.😀 Chyba je wprowadzę do swego języka!

    Pozdrawiam serdecznie

  8. erzebet Says:

    no, pięknie🙂 jakie te wybory proste, nieprawdaż🙂

  9. surfinia Says:

    Evita,lizzardo
    przybijcie piątkę.Swietne!:)
    swoja drogą cieszy mnie,że sieć jest bastionem oporu:)

  10. lizzardo Says:

    Malka – ostatnie wydarzenia, a szczególnie Debata tylko mnie utwierdziły w przekonaniu komu oddać głos🙂

    Erzebet – w sumie to proste🙂 masz już tylko dwie opcje🙂 no chyba, że trunkowa jesteś😉

    Surfinia – piąteczka🙂

Skomentuj

