Fretka…

Proszę bardzo, oto jak się podróżuje „na fretkę”:

ferrett by lizzardo

Odpowiedzi: 12 to “Fretka…”

  1. ozzi.oz Says:

    zamiast mówić „na krzywy ryj” może należałoby użyć określenia „na fretkę”😉

  2. lizzardo Says:

    Ozzi, albo na Frytkę😉

  3. Anonim Says:

    za ile morzna kupic taka fretke plis napisz do mnie

  4. lizzardo Says:

    Nie znam ceny – sprawdź w sklepie zoologicznym🙂 Pozdrawiam🙂

  5. moanre Says:

    Boże, jaka śliczna❤🙂

  6. Anonim Says:

    ej mam pytanie ile taka fretka kostuje?

  7. Anonim Says:

    ej ile kostuje fretka

  8. lizzardo Says:

    Nie mam pojęcia…

  9. rafaloli Says:

    Ja mam fretkę i w zoologicznym kosztuje około 200-300 zł a ja kupiłem od hodowcy za 150zł

  10. Requiem Says:

    Mam pytanie. Dlaczego fretka wydziela swoisty dla siebie zapach i czy można ją oduczyć takich zachowań?

  11. bunti Says:

    Jeśli chcecie zaczerpnąć informacji dot. fretek (tchórzofretek) zapraszam na:

    http://www.fretki.org.pl/wortal/
    &:
    http://www.fretki.org.pl/forum_new/

    Tu są zawarte wszystkie odpowiedzi na Wasze pytania..😛

  12. BRACHU Says:

    ŚLICZNA, PIĘKNA, PRZEPIĘKNA,TEŻ HODUJĘ FRETKI

Skomentuj

