Swansea

Nawdychałem się dzisiaj jodu za wszystkie czasy. Nie planowana wizyta w Swansea zoowocowała około 500 zdjęciami i miałem dylemat, co wybrać.

Zapraszam na krótką wędrówkę, po mieście, w którym według jego nazwy powinno się roić od łabędzi, niestety spotkałem tylko jednego osobnika, ale zamek jest:

Swansea

A slogan „tradycja i nowoczesność” nabiera nowego znaczenia:

Swansea2 by lizzardo

Najbardziej znanym miejscem Swansea jest Marina:

Swansea3 by lizzardo

Swansea4 by lizzardo

Swansea65 by lizzardo

Swansea77

Spędziłem tam jakiś czas, więc na pewno jescze zdjęcia tego miejsca się pojawią. W końcu, bo czas poganiał:

swansea39 by lizzardo

trzeba było ruszyć nad morze:

swansea399 by lizzardo

swansebrd by lizzardo

swansea200 by lizzardo

swansea109 by lizzardo

swansea287 by lizzardo

Nawdychawszy się jodu, stwierdziłem ze smutkiem, że nadszedł czas na powrót. Pozdrowienia ze Swansea🙂

swansea099 by lizzardo

Odpowiedzi: 4 to “Swansea”

  1. marga77 Says:

    czwarte od gory przypomina mi Hamburg🙂

  2. lizzardo Says:

    🙂

  3. andsol-br Says:

    Wszystko śliczne, ale jak bez słońca to wygląda jak… bez słońca. Od razu zapadam na depresję

  4. lizzardo Says:

    Andsol_br – niestety ze słońcem tutaj jest problem, nie to co u Ciebie. Na pociesznie pozostaje fakt, że to nie Islandia.

Skomentuj

