Praca marzeń…

Dzisiaj otrzymałem potwierdzenie terminu rozmowy kwalifikacyjnej. 22 października. Co prawda już nieco wcześniej wiedziałem, że coś się święci ale – nie ma to jak oficjalne potwierdzenie. Tak, trzeba będzie się ogolić, ubrać ładnie i owiązać krawtem i wypastować buciki.

 Nie mam pojęcia czy to będzie praca marzeń, trochę się denerwuję jak przed każdą rozmową kwalifikacyjną, szczególnie w języku obcym. No ale cóż, w obecnej pracy już wyczerpałem możliwości rozwoju, trzeba będzie znowu wrzucić  „pieśń bojową” i do przodu🙂 :

i tylko ciągle się zastanawiam: Dlaczego ciągle jeszcze mi się chce? Czy dlatego, że tutaj chce się chcieć?

Union Jack & Red Dragon by lizzardo

Odpowiedzi: 6 to “Praca marzeń…”

  1. cito1 Says:

    Jestem na drugim blogu, na którym jakby znów to samo, u Ciebie „No ale cóż, w obecnej pracy już wyczerpałem możliwości rozwoju, trzeba będzie znowu wrzucić “pieśń bojową” i do przodu🙂 ” A tam ” chcę maximum i do przodu, wszystkich zostawić w tyle”
    Czy Wy macie czas na motylki i kwiatki jeszcze?? 🙂

  2. lizzardo Says:

    Cito – mamy mamy i na kwiatki i motylki🙂 . To nie tak, że chcę kogoś w tyle zostawiać, raczej nie chcę zostawionym być🙂 . Nie tylko ja tak mam, zauważywalem wśród znajomych, że im też się chce – bo skoro ktoś daje ci możliwość, to chyba tylko jakiś ociężały leń z niej nie skorzysta.🙂

  3. marga Says:

    powodzenia zycze🙂

  4. lizzardo Says:

    Marga –🙂

  5. cito1 Says:

    Nie to, że nie życzę powodzenia, szansę trza wykorzystać🙂 ale tak to tematycznie dziś pasowało: mój, Qby i Twój wpis.

  6. vierablu Says:

    Bede trzymala kciuki!

Skomentuj

