… i aż beret spadnie czyli czwarte strzępienie języka

 Przypomniał mi się dzisiaj dowcip o Jasiu, który wrócił poobijany ze szkoły, i na pytanie Taty, z kim się bił, odpowiedział: „- Aaa, z takim jednym, był trochę szybszy i kilka razy mnie trafił, ale w końcu tak mu przypierdoliłem, że aż mu kredki z tornistra wypadły!” Mi też dzisiaj kredki z tornistra wypadły. 

Tak sobie siedzę i w głowie rodzi mi się pytanie: Czy Premier RP, jakby nie patrzeć szacunek mu się należy z racji sprawowanej funkcji, sam w pocie czoła układa sobie przemówienia czy zatrudnił sztab „najaranych” geeków, którzy przenoszą na papier, co im się w czaszkach urodzi? Pozostawiam to pytanie bez odpowiedzi, bo coś czuję, że niedługo będziemy witać na Wyspach kolejną falę emigracji i nawet zabiegi Pani Minister nie pomogą. Swoją drogą, kiedy to wreszcie Naród Polski, podniesie swoją rękę i „chlaśnie na odlew”.  Najbliższa okazja już niedługo. 

Smutne wieści z Londynu i Leeds, na pewno już znacie szczegóły nie będę się, więc rozpisywać. Powiem tylko, o czymś, co mnie uderzyło. Czytając komentarze internatów, stwierdziłem, że właściwie użytkownicy Internetu w Polsce, nie odbiegają debilizmem od reszty świata, oni wyprzedzają świat o kilka długości!  Mam głęboką nadzieję, że to nie przekrój polskiego społeczeństwa, bo jeśli tak, to lepiej żeby Przewodniczący Tusk i PO szykowała się na emigrację, bo Parlamentu, to Oni długo jeszcze nie zobaczą. 

No i to chyba wszystko. Polska, Szanowni Państwo leży w Środku Europy. Koń by się uśmiał, ale mu nie do śmiechu.

 

Odpowiedzi: 2 to “… i aż beret spadnie czyli czwarte strzępienie języka”

  1. ozzi.oz Says:

    Załamałeś mnie:(. Ja mam zamiar chlastać na odlew. Oczywiście.

  2. lizzardo Says:

    Ozzi – tak jakoś wyszło, ale dosyć wkurzony wczoraj byłem. A chlastać trzeba.🙂

Skomentuj

