Platforma…

„Knowledge – Zzzzzp! Money – Zzzzzp! – Power! That’s the cycle democracy is built on!”

Tennesie Williams “The Glass Menagerie” (1945)

Na pewno znajdzie się spora grupa osób, które z aplauzem przytakną, że politycy tego ugrupowania owszem, nadają się do Platformy, ale wiertniczej. Neptyczne, czasami wręcz somnambuliczne nastawienie do polskiej rzeczywistości i własnego elektoratu, tego potencjalnego również, co bardziej krewkich wyborców doprowadza do wścieklizny, tu i ówdzie znanej jako „kurwica serca”. Jednak ta partia, a właściwie zlepek różnych opcji jest najbliższa moim poglądom, bo są one zbyt czerwone dla czarnych i zbyt czarne dla czerwonych. Marzy mi się silna partia liberalna, oparta na tezach Manifestu z Oxfordu z roku 1997. Na razie takiej partii nie ma, Platforma jest najbliżej, choć może sama o tym nie wie. Dlatego tak będę głosował.

Odpowiedzi: 2 to “Platforma…”

  1. ozzi.oz Says:

    ja myślę podobnie jak Pan:)

  2. takajedna_ja Says:

    też będziemy tak głosowały : Miśka i ja. Miśka jeszcze nieformalnie- na moje konto, bo uprawnienia dopiero za rok, szkoda, że nie da się tego głosu liczyć podwójnie. Miśka z młodzieńczą wiarą postawi im krzyżyk, bo ona jest mocno za. Ona oraz jej rówieśnicy. Biada Platfomie jeśli ich zawiedzie ten najmłodszy elektorat. Mój głos nie będzie głosem ZA będzie przeciw.

Skomentuj

