CV…

Oczy mnie szczypią od gapienia się w monitor i głowa mi pęka. Musiałem dzisiaj napisać CV i list motywacyjny. Szukam dodatkowej pracy i dzisiaj przewertowałem kilkanaście portali z ofertami pracy, głównie brytyjskimi. Przy okazji przejrzałem kilka stron polskich. Uśmiałem się, gdy w dziale media znalazłem ogłoszenie –  „Panią do stoiska cukierniczego w markecie”. Dzisiaj już chyba nic więcej z siebie nie wycisnę, cała para poszła w CV i listy motywacyjne.Jeszcze tylko sprawdzę jak nasi zagrali z Finlandią.

Odpowiedzi: 5 to “CV…”

  1. ozzi.oz Says:

    Zremisowali;)

  2. kasiadean Says:

    no niestety tylko remis! jeszcze sa na szczycie grupy, ale jak dlugo?!
    a jakiej pracy szukasz?

  3. lizzardo Says:

    Ozzi – mogło byc lepiej🙂

    Kasiu – właśnie tylko. Szukam na razie czegoś we własnej firmie, ale procedury i tak muszę przejść, poza tym planuję wrocić do zawodu.

  4. Froasia Says:

    A jakiegos Ty jesteś zawodu?

  5. lizzardo Says:

    Fro – to Ci mogę na uszko szepnąć😉

Skomentuj

