Aoumiel…

Własnie przestałem oglądać program Teraz My – PP. Sekielskiego i Morozowskiego, nic nowego ich goście nie powiedzieli, więc strata niewielka. Wcześniej poczytałem kilka nowo odkrytych i zaprzyjaźnionych blogów i chciałem coś sobie poczytać w formie papierowej. Od jakiegioś czasu czeka na mnie nowozelandzki komiks i książka niejakiego Waltera Jorga Langbeina „Bogowie z kosmosu”🙂 .  A tu w rękę mi wpada książeczka taka:

moura by lizzardo

No to sobie poczytam, w końcu jestem w kraju gdzie mozna spotkać takie miejsca

Krąg by lizzardo

Odpowiedzi: 6 to “Aoumiel…”

  1. su Says:

    jak dla mnie bomba ;O)
    MOJ LEW teraz tez ma fazę czytania komiksów i to hurtem :O)
    sciąga z sieci jakies cholerstwa :O)

  2. didixi Says:

    Zazdroszczę lektury. Zawsze lubiłam…

  3. Froasia Says:

    Bardzo chciałam obejrzeć wczorajszych panów TerazMy, ale zasnęłam już na Majewskim … pogoda daje popalić.

  4. lizzardo Says:

    Su, może nie hurtowo ale czytam🙂

    Didixi – nawet przyjemna ta lektura🙂

    Froasia – Majewskiego z kolei przegapiłem….

  5. marga Says:

    mnie tez komiksowo wzielo
    http://www.amazon.de/Crash-Asterix-Mundart-Bd-36-ferdisch/dp/3770422724
    Asterix po hesku, dobrze ze tam jest wydrukowany slownik, bo bym nawet cwierci nie zrozumiala😀

  6. lizzardo Says:

    Marga – tam też Druid🙂

Skomentuj

