50…

Nawet się człowiek nie spostrzegł, a tu 50 wpis na blogu. Jeszcze niedawno za oknem królowało Lato, a tu już schedę zaczyna przejmować Jesień. Bardzo kolorowa Jesień, uchwycona w całej krasie jakąś godzinę temu w Belle Vue Park w Newport.

Autumn by lizzardo

 

Odpowiedzi: 4 to “50…”

  1. takajedna_ja Says:

    tez podglądałam jesień się zbliżjącą. Zaskoczyło mnie jak żółto już na łąkach i mokradłach. Aparat pojechał z moim mężem do Krainy Trolli. Musze się zadowolić tylko własnymi oczami.

  2. cito1 Says:

    Ja podglądam guten morgen deszczen.
    Zdjęcie jak akwarela wygląda.

  3. pazurkiem Says:

    gratulacje🙂 a ja niedługo będę mieć setkę. pochwalę się, o ile nie prześpię;)

    pozdr.,
    marta w.

  4. lizzardo Says:

    Takajedna_ja : Nie ma to jak Złota Polska Jesień🙂

    Cito – Tu lata nie było wcale, więc solidaryzuję się🙂

    Marta – Koniecznie daj znać🙂

Skomentuj

