Children of the revolution…

Czy można wytrzymać dwa tygodnie bez sieci? Owszem. Co czuje człowiek, kiedy po takiej przerwie zaloguje się na ulubionej stronie? Uczucie to nie daje się jednoznacznie opisać, jest to bowiem mieszanka euforii i niedosytu. Euforii, bo można sprawdzić jak toczy się życie u znajomych niedosytu, bo noc krótka.

 Wyjeżdżałem z Polski z żalem, nie wspomnę o powodach osobistych, bo to chyba oczywiste. Opuszczałem również rodzinne kujawskie czarnoziemy z przeświadczeniem, że zmuszony jestem do wyjścia w środku spektaklu, który swoim scenariuszem prześcignął wszystko, o czym mógł zamarzyć Sławomir Mrożek! Przywiozłem ze sobą prasę z ostatniego tygodnia, w dociekaniu zawiłej intrygi zakupiłem nawet Gazetę Polską! Gwoli sprawiedliwości, jest to jedyna gazeta prawicowa, którą da się czytać, bez chęci porzucenia jej na kozetce w toalecie. Na Nasz Dziennik i Trybunę nie starczyło mi już odwagi i nie spożyłem wystarczającej ilości napojów alkoholowych, aby przełamać nieśmiałość. Ale poznałem potęgę TVN24 J.

W każdym razie, nie znalazłem również w sobie tyle odwagi, aby się wytatuować, za co chciałem przeprosić, bo zdjęć nie będzie. Uległem Kobiecie, która stwierdziła, że na „paćkanie łopatek” mamy jeszcze czas, Siostra Połowicy wytatuowała się na 40 urodziny, więc Połowica stwierdziła, że ma jeszcze jakieś dziesięć lat na zastanowienie i zamiast wydawać pieniądze na bohomazy, woli kolację przy świecach, najlepiej z daniami kuchni włoskiej w tle. Co też uczyniliśmy.

Vox populi vox Dei.

Przy okazji, abym nie poczuł się zbyt beztrosko, zapędziła mnie do remontu. Ponieważ, Ona Sama dopilnowała remontu jednej połowy, dla mnie przypadła druga. Czułem się okropnie, gdy  pod bezlitosnym wałkiem znikły graffiti Piranii Młodszej (lat 4), zdobiące całą ścianę do wysokości, z której mógł sięgnąć z krzesła. Natomiast Pirania Starsza (lat 8 8) musiał pożegnać namalowanego własnoręcznie w wieku lat 6 –  Spider Mana. Poczułem się okropnie.

Z rzeczy mniej śmiesznych, Pirania Młodsza ma ADHD i musieliśmy udać się na konsultacje u psychologa możliwe, że konieczna będzie terapia.

 Cholera, skoro czteroletnie dzieciaki potrzebują terapii, to co tu się dziwić dorosłym. 

Odpowiedzi: 7 to “Children of the revolution…”

  1. blogali Says:

    To nie ma elifczki…?😉

    P.S. To ja, Ala. Mam nowy adres.😉

  2. lizzardo Says:

    No nie ma🙂
    Już zagladam🙂

  3. cito1 Says:

    Aaa, pod mordką ukrył się wiek Piranii starszej -8l
    To zdefiniowane ADHD, to błogosławieństwo.
    Ja sama byłam postrzegana jako niewychowane, niemogące usiedzieć na dupsku dziecię. Piszące jak kura pazurem, z oślimi rogami zeszyty, rozbitymi kolanami i z pyskatą mordą… a może to było to ADHD?

  4. lizzardo Says:

    Pirania starsza lat 8🙂
    Jak się dowiedziałem, w tym właśnie wieku przypada apogeum ADHD, więc jeśli się dobrze maluchem pokieruje, są szanse że w przyszłości nie będzie przestawiał jednym kopnięciem wszystkich ławek w klasie.

  5. surfinia Says:

    Lizzardo
    mam nadziej,ę ,że się uda.
    mam dwie koleżanki,których dzici mają ADHD-jednej się udało…druga walczy nadal, a młodzieniec ma ponad 10 lat.
    Ja zaś pamiętam kilka znajomych osób,które już w wieku dorosłym podpadały pod ADHD i powiem Ci,że były to nad wyraz inteligentne istoty.
    No ale trochę (lub więcej niż trochę) walki przed Wami… szkoda,że nie razem…

    Co do wyboru-zdecydowanie fajniesjza jest kolacja przy świecach…we ddwoje.
    Pozdrawiam serdecznie!

    Aha
    pamiętam,jak mój młody mając 3 lata-zabazgrał kolorowymi świecówkami
    jasnożółtą ścianę w mieszkaniu mojej siostry,bo tam wtedy mieszkaliśmy.
    Trudno było to zamalować:)

  6. marga77 Says:

    zycze wiec powodzenia w walce o zdrowie Piranii🙂

  7. lizzardo Says:

    Surfinio – właśnie w tym tkwi problem, że znowu wszystko spadnie na Połowicę, wcale mi z tego powodu nie do śmiechu.

    Marga – Dzięki🙂

Skomentuj

