Pióro i maszyna do pisania…

Niech mi nikt nie mówi, że tradycyjna korespondencja to przeżytek. Nawet najefektowniejszy e-mail czy sms nie jest w stanie zastąpić widokówki, czy kilku kartek zapisanych czyimś pismem. Dotarła do mnie dzisiaj kartka od Surfinii i zapewniam was, że warto było na nią czekać. Mam Przyjaciela w San Diego, który od czasu do czasu przysyła mi własnoręcznie wykonane kartki przy różnych okazjach, każda z tych kartek ma swój indywidualny charakter. Dlaczego o tym wspominam, bo kartka od Surfinii też ma swój własny charakter i to stanowi o jej wyjątkowości. To jedna z wartościowszych przesyłek, które otrzymałem. Dziękuję.

pen

Odpowiedzi: 10 to “Pióro i maszyna do pisania…”

  1. cito1 Says:

    To jest ta pocztówka?🙂
    Też pokazałam światu swoją pierwszą od evity z NY, następne już nie, aczkolwiek jedna była bardzo znacząca – „Najlepsze życzenia z okazji Dnia Matki Tobie Elu moja złota przyjaciółko przesyłam. Życzę Ci spełnienia najskrytszych marzeń i po prostu abyś była szczęśliwa – Marzenka”
    Co zastąpi takie coś wyciągane ze skrzynki?

  2. surfinia Says:

    lizzardo
    cieszę się,że Ci się podoba:)
    Lubię przebierać w pocztówkach i zastanawiać się do kogo CO mogłoby pasować najlepiej. Patrząc na tę wiedziałam dokładnie,że MUSI byc dla Ciebie:)
    …wygląda na to,że dzięki internetowi -paradoksalnie-przebudziły się tęsknoty wielu ludzi za słowem pisanym:) W moim przypadku-bazgranym;)
    Wyciąganie ze skrzynki jest wspaniałe:)
    Aczkoliwek przesyłkę z elfami i widokiem Newport przyniósł posłaniec-nie zmieściłaby się w skrzynce:)

  3. lizzardo Says:

    Cito – Tak, to ta kartka. Wyciąganie korespondencji ze skrzynki, to jedno z bardziej ekscytujących przeżyć🙂 , pod warunkiem że skrzynka nie jest zapchana reklamówkami🙂 .

    Surfinio – tak przy okazji, nie wiem czy to znak czy wyszły na jaw moje „chciejstwa” ale tekst na kartce w maszynie jest po francusku, czyżby to znak żeby w końcu „przysiąść fałdów” i szlifować język Moliera?🙂 Jeszcze raz Seredeczne dzięki🙂

  4. surfinia Says:

    chyba jednak to jakiś znak, bo nie miałam świadomości Twoich „chciejstw”)

  5. lizzardo Says:

    Surfino też nie zdawałem sobie sprawy ze znaczenia elfów🙂

  6. marga Says:

    tez dostalam od Surfinii zupelnie wyjatkowa kartke i az sie wstyd przyznac, ja twarda baba, poryczalam sie jak dziecko😀

  7. lizzardo Says:

    Mi zrobiło się bardzo przyjemnie🙂

  8. cito1 Says:

    Co tam kartki, ja dostałam od Sur garnek z 5l zupy z kurek🙂

  9. lizzardo Says:

    To rzeczywiście powód do zazdrości🙂.

  10. surfinia Says:

    🙂

Skomentuj

