Hurricane…

Tych kilka dni przemknęło jak w kalejdoskopie, nawet nie wiem, kiedy. Mogę powiedzieć, że odpoczywam teraz po weekendzie, oglądając film „Hurricane” z Denzelem Washingtonem. Powoli przygotowuję się do wyjazdu i właściwie nic już mnie nie obchodzi, odliczam godziny i powoli się pakuję.

Ustaliliśmy z Połowicą, że zrobimy sobie prezent z okazji kolejnej rocznicy wspólnego pożycia. Już wszystko ustalone, każde z nas zrobi sobie tatuaż. Trudno nam się było zdecydować, w końcu stanęło na Elfach, ja będę mieć elficzkę a Połowica elfa. Poza tym ma zamówioną wizytę u kręgarza i wypadamy w głuszę na jakiś czas.

 Dzisiaj przeżyłem spotkanie prawie mistyczne:

– Czy jesteś Żydem?

– Niestety, nie.

Zobaczyłem błysk uznania w oczach starszej Pani, na której szyi pobłyskiwał wisiorek z Menorą i Gwiazdą Dawida.

– Drogi Chłopcze, niewiele jest osób, które mówią o tym z taką swobodą.

Później zaczęliśmy rozmawiać już o zupełnie innych sprawach, a ja nawet nie potrafię powiedzieć, co czułem, ale to były bardzo pozytywne emocje.

Odpowiedzi: 12 to “Hurricane…”

  1. Anna Says:

    Cieplo pozdrawiam, dziekuje za odwiedziny „u mnie”. Ja tez ciesze sie, ze mowisz otwarcie… to wazne🙂 Anna

  2. hjuston Says:

    no to czekam na zdjecie elfow. ja mam lape niedzwiedzia.

  3. su Says:

    elfy?
    Lizzardo :O) a nie jaszczury? :O)

  4. lizzardo Says:

    Anno, pozdrawiam również Ciebie i mam zamiar postępować tak dalej🙂

    Hjuston – jak tylko się pojawią na pewno pstryknę fotki🙂

    Su – hm, może następnym razem ?🙂

  5. takajedna_ja Says:

    no, nieeee…tatuaż z miłości? Naprawdę Lizzardo, nawet miłość ma swoje granice ;P

  6. lizzardo Says:

    Takajedna_ja: czasem lubię przekraczać granice😉

  7. surfinia Says:

    lizzardo
    ale małe będą? bo wiesz…za ilestam lat to nie musi dobrze wygladac.
    Naoglądałam się tatuaży u bardzo dorosłych i to było przygnębiające…

    ale idea z elfami bardzo mila:))))

    co do szczerosci mówienia…brawo:)

  8. lizzardo Says:

    Surfinio – raczej tak, bardziej dyskretne bez ostentacji🙂. Jeszcze raz dziękuję :-)))).

  9. surfinia Says:

    a, to może być nawet śliczne:)
    …a proszę:)

  10. Froasia Says:

    Elfy? Genialny pomysł😉

  11. marga Says:

    to milosc musi byc miedzy Wami wielka🙂

  12. lizzardo Says:

    🙂

Skomentuj

