Dunkierka…

Teraz tak samo jak Brytyjczykom, Dunkierka będzie się żle kojarzyła Polakom. 90% swoich podróży do Polski i z Polski odbyłem autokarami Polonii. Tym razem za punktualność zapłacono najwyższą cenę. Festina lente. Polonia to nie jest dobra nazwa dla firmy przewozowej, z samolotami nie wyszło, teraz autobusy. Swoją drogą, ciekawe czy ktoś teraz pojedzie pod Dunkierkę. Wątpię – przecież tam jechali dorobkiewicze a może nawet geje? Pochylać się nad tak niegodnymi ofiarami? A media znowu mają fiestę w sezonie ogórkowym.

Odpowiedzi: 3 to “Dunkierka…”

  1. takajedna_ja Says:

    tam zginęły tylko trzy osoby, dla trzech się fatygować? Żaden rozgłos, no i trzeba by sobie przerwać wakacje, eeee, nie warto. Zresztą pecha mieli ale sami sobie winni- nieudałoty pojechały z kraju, było zostać tam gdzie byli a nie pchac się tam gdzie nikt ich nie chce…

  2. takajedna_ja Says:

    nie wiem czemu, ale byłam przekonana, że wracali, ale oni wyjeżdżali – normalnie kara boża za nielojalność

  3. lizzardo Says:

    Takajedna_ja, masz całkowitą rację – to bardzo nie medialne i tym autokarem nie jechała „reprezentatywna” część społeczeństwa😉.

Skomentuj

