Bez bicia…

Przyznaję sie bez bicia, zaniedbuję bloga. Ostatni bilans wydarzeń w Newport:

– strzelanina gangów w centrum miasta

– dwa morderstwa

– pożar, który strawił 12 domów

– spotkanie towarzyskie, zakończone wnioskiem, że najlepszym lekarstwem na naszych miłosciwie na panujących jest, aby:

1. wszyscy, którzy mogą udali się na studia podyplomowe lub doktoranckie

2. wszyscy, którzy mogą udali się na studia magisterskie

3. wszyscy, którzy mogą udali się na studia licencjackie

4. wszyscy, którzy mogą zdali maturę…

tak, aby do roku 2012 wśród osób posługujących się polskim paszportem znajdowało się  co najmniej 18 milionów wykształciuchów🙂

Jaszczurka, choć zgrzybiała też pewnie ruszy ogonem i zjamie się własną edukacją:-). Tu jeszcze krótki moralitet dla młodzieży: Lekarz zawsze może zostać sprzataczką, ale sprzątaczka lekarzem nigdy.

Pozwolę sobie wysnuć wniosek na podobieństwo Polarnego:  Popęd seksualny zastąp popędem do wykształcenia. Będzie nam wstyd za stadiony ale będziem mieć światłe społeczeństwo.

Odpowiedzi: 8 to “Bez bicia…”

  1. socjopatyczna_malkontentka Says:

    – strzelanina gangów w centrum miasta

    – dwa morderstwa

    – pożar, który strawił 12 domów

    Tu się nie ma co dziwić, że nie piszesz. Tyle wydarzeń, a u nas co? Kaczmarek, phi…

  2. lizzardo Says:

    Na takie Newport tyle wydarzeń, a już chciałem nucić Wsi spokojna, wsi wesoła…

  3. cito1 Says:

    Ja tam nie miałabym nic przeciwko „wsi spokojna, wsi wesoła…” Już mam dość miasta.

  4. lizzardo Says:

    Cito już zaczynam przygotowania do tego, aby się na jakis czas odciąć od wszystkiego, a od miasta w szczególności – niedługo urlop:-)

  5. surfinia Says:

    ja też wróciłam z głuszy i jakoś nie moge sie odnależć w mieście, tak mi było dobrze bez TV i prasy,a w mieście automatycznie sięa sie po pilota,gazetę…a tu…Rydzyk, Kaczmarek, Kaczory …
    BTW
    miałam okazje „coś”ustrzelić. Kiedy byłam na Pomorzu-jechałam sobie rowerkiem droga przez las, a nad nami przelatywał śmiglowiec rządowy.
    Wczoraj w Newsweeku przeczytałam,że właśnie tego dnia Pan Premier wracał z wakacji na Helu…tamtędy…

  6. miniu Says:

    Uczelnia WSHE z mojego rodzinnego miasta otworzyła właśnie filie w Londynie, dla studentów którzy nie mają czasu pojawiać raz na miesiąc do Polski.

    Ale oni tych 18 milionów to nie wykształcą🙂

  7. lizzardo Says:

    Surfinia, no widzisz to potwierdzenie, że ten rzad jest oderwany od rzeczywistości i buja ponad głowami obywateli🙂

    Miniu a to ciekawe, poważnie, a masz jakieś bliższe namiary?

  8. miniu Says:

    A proszę bardzo:
    http://www.polishexpress.co.uk/artykul.aspx?id=571

Skomentuj

