Sobota, sobota skończona robota w welfare state…

 Od jakiegoś czasu z całą premedytacją kontestuję polską rzeczywistość, szkoda moich nerwów i nie chcę w moich czytelników emanować wulgaryzmami. Czekam, więc cierpliwie, pracuję i płacę podatki Her Majesty i na własnej skórze przerabiam „welfare state”, do tego stopnia, że czasem czuję cały układ kostny a nawet krew cieknącą z nosa. Tak, kochani tutaj kasa leży na ulicy, nie trzeba się wysilać, ba nawet tego durnego angielskiego znać nie trzeba! Przeciętny emigrant lata do Polski z Londyn City przez Zurych i po tygodniu wynajmuje apartament na Notting Hill. Musiałem się trochę uspokoić po przeczytaniu notki u Zosi, bo w pierwszej wersji zrobiło się zielono i Word mi wyświetlał, co kilka wyrazów „słowo powszechnie uznawane za wulgarne”, musiałem więc ochłonąć. Nie będę się dzisiaj zbytnio rozpisywał, bo – nie ma, o czym – głową muru nie przebijesz. Mam tylko jedną prośbę, nie ważne czy to Wyborcza, Dziennik czy jakakolwiek inne czasopismo: Nie piszcie bzdur o emigracji, dobrze? Tych, co są tutaj i tak nie obrazicie, bo są zbyt zajęci. Nie znieważajcie takim pisaniem, osób które zostały w Polsce, bo szydzicie z nich w jawny sposób, a osób, które odniosły sukces w Kraju nad Wisłą jest nie mało a takim pisaniem plujecie im prosto w twarz.

Odpowiedzi: 6 to “Sobota, sobota skończona robota w welfare state…”

  1. Zosia Says:

    Bo mi Jaszczurku kochany😉 rece opadli (po raz kolejny) jak przeczytalam tekst o Nowej Zelandii.

    Nie nerwujsia…. pozdrawiam!

  2. lizzardo Says:

    Zosiu juz mi troche przeszlo😉 ale swoja droga jeszcze o tym napisze🙂 bardziej metodycznie.

  3. marga Says:

    a moja ukochana babcia mawiala „rob, rob! gowno we wlasny grob!”

  4. lizzardo Says:

    eee zaraz taki fatalizm😉

  5. cito1 Says:

    Jak znajdujesz to mogę swobodnie wstecz poszperać.
    Będzie jeszcze jedna mam nadzieję relacja, kolegi Tipsa, który był gościnnie aczkolwiek szykuje się do opisu. Tam stale dochodzą foty i opisy dziś Siedowa, największego żaglowca świata.
    Zabieram Cię w zakładki.

  6. lizzardo Says:

    Cito, znajduję już chyba wiesz że na każdy komentarz odpowiadam:-). Żaglówy cudowne:-) Chyba już mam odpowiedź dla Su😉.
    Nie stawiam oporu:-)

Skomentuj

