Gaze…

„Gaze on something blue

 

blue by lizzardo

 

or pink

 

pink by lizzardo

 

Sometimes green

 

green by lizzardo

 

Each of these colours – one warm, two cool – has the magical ability to instil calm in a troubled mind.”

Paul Wilson „The little book of calm”

Dzisiaj cytat z Paula Wilsona na uspokojenie. Powiem tylko, że w ciągu ostatnich dwu dni najadłem się tyle wstydu za moich rodaków przebywających w Newport, ile nie najadłem się w ciągu całego mojego pobytu w UK. Szkoda słów, ruja i poróbstwo, zaczynam się znowu gapić na niebieskie.

 

deep blue by lizzardo

Odpowiedzi: 3 to “Gaze…”

  1. takajedna_ja Says:

    psiakrew! czy to już zawsze tak będzie ? pocieszam sie jedynie tym, że może nie tylko Polacy potrafią się „zachowywać”, i że rozsądny człowiek nie wyrabia sobie opinii o całym narodzie, na podstawie kilku przedstawicieli..

  2. socjopatyczna_malkontentka Says:

    Takajedna, tylko dlaczego ja mam wrażenie, że co spotkam rodaka za granicą, to mam ochotę uciekac? Albo mówić językami – wszystkimi możliwymi, z dialektem mandaryńskim włącznie – byle nie po polsku?

  3. lizzardo Says:

    Niestety, przykro to stwierdzić ale wśród większości, która nie sprawia problemów zawsze znajdzie się kilka egzemplarzy, na widok których pierwszą myślą jest uciekać gdzie pieprz rośnie.

Skomentuj

