Good Morning Newport…

W końcu! Po tylu dniach szarzyzny i wilgoci niebo nad Newport znowu jest błękitne.

Odpowiedzi: 6 to “Good Morning Newport…”

  1. marga77 Says:

    ufff, a juz myslalam, ze bloga zlikwidowales…zabylam, ze jest w wordpress :)))

  2. lizzardo Says:

    Witaj Marga, no dobrze że jesteś:-)))).

  3. hanula1950 Says:

    U mnie przeciwnie – wczoraj słońce, dziś chmury, ale na razie nie pada.

  4. lizzardo Says:

    Hanula mam nadzieje, ze nie bedzie padac przynajmniej do konca sierpnia😉

  5. marga77 Says:

    ja tu jestem bardzo czesto :))) a w Manchester takie niebo
    http://sternenhimmel.wordpress.com/2007/07/26/wolkenbruchartige-regenfalle/
    ja doprawdy nie wiem co sie z ta pogoda porobilo😦

  6. lizzardo Says:

    Marga, niestety to zdjęcie, to już historia😦 Znowu zaczęło padać. Mamy takie samo niebo jak oni, niestety.

Skomentuj

