Bob Dylan – The Man Who Invented Rock Music…

Im dłużej go słucham, tym mocniej jestem przekonany, co do słuszności stwierdzenia Allena Ginsberga, że Bob Dylan wynalazł muzykę rockową. Wiem, że niektórzy potraktują to jako kolejną akcję marketingową wytwórni płytowej, ale może potraktować to bardziej jako zabawę? Chodzi o wybór 51 najbardziej reprezentatywnych, tak zwanych Greatest Hits, piosenek Barda z Duluth, które umieszczone zostaną potrójnym albumie zatytułowanym Dylan. Dla czystej przyjemności można pokusić się jednak o wybranie jednego ulubionego tytułu i umieścić go pod tym adresem. Wiem, że to piekielnie trudne zadanie, bowiem mamy do wyboru ponad 500 piosenek na 44 płytach. Dla ułatwienia Alfabetyczny Spis Piosenek Boba Dylana, może się przydać😉. Swoją propozycję już wysłałem, teraz będę czekać do października.

Od tego wszystko się zaczęło:

A tutaj moje trzy ulubione piosenki:

Tangled up in blue:

Shelter from the storm:

i na koniec Hurricane:

Odpowiedzi: 16 to “Bob Dylan – The Man Who Invented Rock Music…”

  1. ala_k_b Says:

    I tutaj się pozwolę nie zgodzić😉

  2. lizzardo Says:

    Oczywiście pozwalam się nie zgadzać😉 , przytoczyłem subiektywny sąd Ginsberga, który był przyjacielem Dylana🙂 .
    od siebie dorzuciłbym jeszcze to: http://www.youtube.com/watch?v=yQMYtUB2Y_k :-))))) .

  3. su Says:

    mamy czas słuchamy :O)

  4. lizzardo Says:

    Su – Troszkę luźniej teraz, to można poszaleć😉

  5. socjopatyczna_malkontentka Says:

    No to ławą, do odtwarzaczy cd, mp3, na you tube i co tam, kto ma🙂

  6. lizzardo Says:

    Własnie u mnie leci T-Rex Rabbit fighter ;-))))))

  7. ala_k_b Says:

    czym byłaby amerykańska muzyka ludowa bez chłopców z Południa?😉

  8. Froasia Says:

    Pewnie nie wynalazł, ale z pewnością to jeden z genialniejszych klasyków. Był też, i jest nadal, inspiracją dla wielu innych muzyków. Niewielu takich …

  9. cito1 Says:

    Kurcze dotychczas znałam tylko szablon evity z wordpress, fajnie masz.
    A przed sekundą byłam u redkeya myślałam, że ten sam wpis macie :))
    Widze sentymentalny znaczek na górze gazeta.pl🙂

  10. lizzardo Says:

    Alu – No właśnie😉
    Fro – Zgadzam się🙂
    Cito – to końcówka mojego maila🙂 , ależ Ty spostrzegawcza jesteś🙂 swoją drogą po 1,5 roku na bloxie trudno zaprzeczyć, że nie czuje się sentymentu🙂.

  11. cito1 Says:

    A co Ci daje wordpress czego nie dawał blox?🙂

  12. lizzardo Says:

    Więcej miejsca na HTML i wiekszą elastyczność w tworzeniu bloga, no i więcej miejsca na zdjęcia🙂. Poza tym i tak jedna nogą ciągle siedzę na bloxie – vide linki🙂. No i jest bardziej obiektywny🙂

  13. cito1 Says:

    Ale na ten przykład wpis o Niagarze, JA musiałam zrobić na bloxie pannie evicie i dopiero ta skopiowaniem naniosła na to wycackane wordpress, nie załączało plików albowiem🙂
    Mimo, że nawet hasełko dostałam i byłam wewnontsz tego cacka waszego nie dało się tu, jakoby i ona tam bynajmniej🙂

  14. lizzardo Says:

    Dasz Kobiecie palec, to ci odgryzie rękę przy łokciu🙂 . Jeden ma za duży nos a inny ma platfusa. Cito, Złotowłosa ten wordpress taki sam mój jak i Twój🙂 Jak dobrze poszukać można się do wszystkiego się przyczepić, jesteś zbyt inteligentna abym szedł z Tobą na udry i za bardzo lubię Twój wizerunek abym fukał i sarkał. W każdym razie, do tej pory to wszystko co chciałem się wkleiło, no może poza MBL, który ostatnio zbyt chciwy się zrobił. Niemniej jednak w przeciwieństwie do Socjo, wychowany na psychologii tłumu Le Bona, uwielbiam anonimowym być w tej masie, ginę w tłumie, a tych których szanuję i kocham są tutaj i więcej mi nie potrzeba. Dlatego, chochliku nie będę się spowiadał z czynów w afekcie popełnionych🙂

  15. Dylan ujawniony… « Xanadu 2.0 Says:

    […] płytowym wydawnictwie, przygotowywanym z okazji 45-lecia kariery Boba Dylana. Jakiś czas temu zachęcałem do wzięcia udziału w zabawie, dzisiaj podaję pełną zawartość retrospektywnego albumu, który […]

  16. music Says:

    very interesting.
    i’m adding in RSS Reader

Skomentuj

