Proroctwo dni ostatnich…

Piosenka zespołu 2 + 1 trąci już nieco myszką, ale pytania zawarte w tekście, choć naiwne pozostają w dalszym ciągu aktualne.

Odpowiedzi: 17 to “Proroctwo dni ostatnich…”

  1. takajedna_ja Says:

    już się zmartwiłam, że Cię zgubiłam ale w końcu na coś się przydał ten MBL.
    Teraz pytanie za 100pkt. : uda mi się zapisać ten komentarz ?

  2. lizzardo Says:

    Witam:-))) Udało się:-))). Właśnie przydaje się;-).

  3. podjudzacz Says:

    Witaj! Mam nadzieję, że tutaj będziesz czuł się lepiej. Sam myślę o przeprowadzce, chyba na blogspot. Pozdrowienia z Polski.

  4. lizzardo Says:

    Szczerze mówiąc, aklimatyzacja jeszcze trochę potrwa:-). Jeśli się przeprowadzisz koniecznie daj znać:-). Pozdrawiam z Deszczowej Wyspy:-)

  5. Froasia Says:

    Boże jaki to stary kawałek jest … wtedy ten XXI wiek wydawał się niezwykłą odległością czasową …

  6. su Says:

    stare kawałki są najlepsze, no i te wspomniania z nimi związane :O)

  7. lizzardo Says:

    Fro – a to już teraz:-) Wtedy myślałem, że jak skończę 30 to na wakcje polecę na Księżyc:-)))).

    Su – sporo jest takich, znaczy kawałków;-))).

  8. alakb Says:

    Elżbieta Dmoch przebrana za superwoman i latająca po czołówce z Sondy – bardzo seksi.

    Te czerwone pończochy dają do myślenia – w Polsce XXI wieku, jak się okazuje, to wciąż pieśń przyszłości… 😉

    Ciepło,

  9. kasiadean Says:

    2+1 rany, kiedy to bylo! Jakos przychodzi mi na mysl Andrzej Rybacki … Nie wiem czemu! pozdrawiam!

  10. lizzardo Says:

    Alu, nie wiem czy wiesz ale rynek rajstop samonośnych przeżywa właśnie kryzys;-), i jak tu teraz z czystym sumieniem oglądać „Absolwenta” z Dustinem ? Czerwone? Proszę bardzo:-)

    Kasiu, młoda jeszcze jesteś to masz geriatryczne skojarzenia:-)))))))

  11. alakb Says:

    Czerwonych też? To nie rozdają ich za darmo na manifach?😉

  12. socjopatyczna_malkontentka Says:

    Ooo… i wszytsko jasne. Pani Błochowiak na komisji w sprawie Rywina powiedziała, kto nosi czerwone skarpetki. A ona ma rajty czerwone… Fuj, propagancja – wiadomo czego.

  13. lizzardo Says:

    Alu – nie widziałem:-)
    Socjo – o widzisz, wszystko ma swój podtekst:-)

  14. lizzardo Says:

    P.S. A nikt nie zwrócił uwagi na mundurki;-).

  15. su Says:

    no jak nikt;) tylko dla mnie to nie nowina…
    ja jeszcze chodzilam w fartuszku do szkoly
    z tarcza na ramieniu i kolnierzykiem haftowanym :O) :O)

  16. ala_k_b Says:

    Lizzardo – i to dopiero perwersja. Jak w szeregu, to w mundrukach. A jak za batmana, to w czerwonych pończochach! Wróg czuwa(ł).

    Socjo – posłanka Błochowiak to nie tylko skarpetki, w ale wręcz całe spodnie. Ale pozory mylne są – spodnie czerwone, ale bluzeczka biała. I wyżej … dyskursu, nie podskoczysz.😉

    su – a dysydenci z podstawówki to mieli tarcze na agrafki😉

  17. lizzardo Says:

    Alu, a nie mówiłem, że to jeszcz bardzo aktualna piosenka:-))). Prorocza wręcz:-)))).

Skomentuj

