Gafa…

Ciągle jeszcze „dłubię” przy „nowym” blogu, więc dzisiaj wpis telegraficzny.

Popełniłem dziś największą gafę w historii mojego czteroletniego pobytu w UK.

Zamiast powiedzieć: „Can I have sedation?”

powiedziałem: „Can I have seduction?”

Chyba rzeczywiście czas na urlop.

Odpowiedzi: 7 to “Gafa…”

  1. Froasia Says:

    No hej. Witam w nowym miejscu. Dzięki za link. Trochę się jeszcze ten leyout rozkrzacza pod IE, ale pewnie to wiesz, więc nic nie mówię. Pozdrawiam!

  2. confiance Says:

    to rozumiem, że przelinkować?
    kiedy powstawał aktualny blog, zastanawiałam się nad przeniesieniem tutaj. Ale blox wydawał mi się jakoś jednak bardziej kameralny. Chociaż technicznie fatalny…
    s novym błogom, s novym szczastiem;)

  3. lizzardo Says:

    Froasiu, strasznie się sypie pod IE, a już myślałem, że to ja mam omamy wzrokowe:-))).
    Confiance – przelinkować:-), przelinkować:-)))). Sbasiba:-)))).

  4. su Says:

    bez komentarza :O)

  5. Arwen Says:

    Hej🙂 A co Ty tu robisz?:) Tamten blog już nie działa?
    Dziś skleciłam reckę pierwszego z filmów od Ciebie.;)

  6. Froasia Says:

    Widzę, że szablon już opanowany, nie sypie się. A MBLa nie przenosisz?

  7. lizzardo Says:

    Arwenn – Się „trochę” zirytowałem i zwinąłem majdan z bloxa:-)))). Widziałem recenzję:-))). Wiedziałem, że zrobisz to perfekcyjnie:-)

    Fro – Wczoraj do 2 w nocy siedziałem:-)))). łydżet z MBL mi tu nie chce działać😦, ale do wpólnoty można się przyłączyć:-)))).

Skomentuj

